Friday, November 6, 2009

Project

1 hettel a szunet elott (tehat eppen 4 hete) azt a feladatot kaptak a gyerekek, h valasszanak ki maguknak valakit, akirol albumot keszitenek. Elete, munkassaga (halala, ha mar nem el). Nem volt megkotes, barki valaszthatott barkit. A gyerek Stephen Hawkinsot valasztotta, de keson, mert a Head Girl (ellenszenves, gonosz okostojas, bar a gyerekemet nem bantja, de masokkal iszonyatosan banik, de ez mellekszal) mar felirta a neve melle. Masodikkent Freddie Mercury jott be a koloknek, amit azert nem bantam, mert mar nem el (amit amugy sajnalok), sztem ilyesmit holtakrol jobb csinalni. Bar az utos, amikor a fahangu kolok a kedvenc szama, a Bohemian Rhapsody vokalkorusait probalja egyszerre eloadni (a szoveg meg hibatlanul), Stephen Hawkingshoz legalabb nincs hanganyag.
Volt aki Simon Cowellt valasztotta, hat no comment tenyleg...
Szoval az elso heten en nem vettem a dolgot tul komolyan, az iskola azonban igen, mert utolso nap azzal engedtek haza a gyereket, h ha tovabbra is ilyen magasrol tojik a munkara, akkor a szunet utan elveszitheti a kituzoit (mar megint). Tehat a szunetben nogattam idonkent, h csinaljon valamit, csinaltam neki vazlatot, atbeszeltuk blablabla, de igazabol asszem az en gyerekemnek lila goze sincs az ilyesmirol. (Ha legalabb a Tejut lett volna a tema...)
Veget ert a szunet, a projecthez kapott fuzetbe kerult par, lehetoleg vilagos szinu grafitceruzaval (ertsd olvashatatlanul, nem szamitva a gyerek amugysem gyongy kezirasat) irt jegyzet, de hat valami pocsek volt. E het elejen ugy dontottem, h ezzel semmire sem megyunk es kezdtem a dologbol aktivan kivenni a reszem. Kerestem eletrajzi oldalakat, irja at a sajat szavaival. Kerestem oldalakat az iskolairol, irja at. Irja ki az osszes albumot, keresse meg boritokat. Na ezek meglettek, de amit nem kopiztam en ki, azt magatol nem kereste meg. Wikipedia rulez!
Vegul megforditottam a fuzetet, es az altalam managelt reszt oda tettuk. Tehat mindket felen lehet kezdeni most, az egyik szinesceruzas irkafirka, a masik nyomtatott, olvashato es szvsz nem is nez ki rosszul, az egy bibi, h nem a gyerek csinalta. Csak hat tartalmilag pisspoor, ahogy a pasi mondana.
Nekem elvem volt, h en SEGITEK, de megcsinalnia neki kell. Nos ma reggel hatkor keltem, h kinyomtassam, beragasszam, kidekoraljam, ennyit az elvekrol. Annyit kertem tole, h irja fel az iskolai oldalra folulre cimnek, h School, filctollal. Lerajzoltam neki papirra a mintat, h hogyan. Sikerult leirnia h Scool, aztan valahogy kozebiggyesztette a h betut, elcsuszott ocsmanysag az egesz.
Komolyan nem ertem, h ennek mi ertelme. A tobbiek valszeg A) ugyesek es azert csinaljak szebben, B) az szuleik ugyesebbek es kevesbe szkrupulozusok nalam. Lehet, h legkozelebb idoben nekilatok, akkor nem kell a beadas reggelen hajnalozni... Tisztara mint a fosulin a rajzbeadas, kaven eltunk 2 napig es 48-72 oraztunk alvas nelkul :PPP Es hat volt am nekem is, amikor az egesz csalad a nappali terasz uveg toloajtajara ragasztott A0s rajzaimat szinezte...

Arrol nem is szolva, h FM elete es munkassaga milyen egyeb hozadekokat eredmenyezett az eletunkben. Vegre volt alkalmunk szot valtani a nem prokreacios celu szekszualis oromszerzesrol, az azonos nemuek szerelmerol es az aktus alternativ modjairol... (De anya, a sperma szajon at hogyan jut az anyamehbe, hogyan termekenyiti meg a petesejtet, egyaltalan, egy ferfinak nincs is petesejtje?! Es ez JO??? Neked szokott tetszeni? AAAAAAAA) Annyira orultem volna, ha eppen az apja van szolgalatban, amikor ezek elojottek, de nem, en voltam a szerencses nyertes, as usual... Kene mar valamit csinalni a prudsegemmel, vagy az normalis, ha nem a 10 eves fiammal akarom megvitatni, h talalok-e oromet az oral szekszben????

No comments: