Sunday, November 29, 2009

Szuloi ertekezlet

Szerdan volt igazabol, csak zajlunk es elfelejtettem. Nagyon utaltam, mar a gondolatot is, nem birom azt a pasit. Meg hat felesleges is volt, nem is gondoltam, h barmi ujat megtudok, de nem is tudtam meg. Ha csak azt nem, h a gyerek remekul szuperal, mar-mar hozza azt a format, amit akkor hozna, ha megmutatna, h igazabol mire kepes, mert azt meg mindig nem teljesen, de mar eleg sokat. Nekem mondjuk iranyado, h irt egy 3 oldalas fogalmazast, tole ez igazabol mar a regeny kategoria (short story = 4 sor, long story = fel oldal), minden spellingtesztje 95-100%, a matekja meg eddig is jo volt. Kezdek bizni abban a Wilson iskolaban (bar meg mindig all a "nem dolunk a kardunkba a sarki kispiszkostol sem" tezis). De vegre a pasi is elegedett vele, szerinte "beleszokott" a hatodikossagba, na ja, hetedik eve jar ide, pont a hatodikossag volt a nehez :P Bah...

Ma meg vendegek voltak, azok, akiknel 1 hete mi viziteltunk. Megint lenyugozott a 3 fiu (16, 13, 12 evesek) jofejsege, a nagy kamaszos komolysaga, a kicsik mosolya, ahogy a gyerekemmel elnezoen bantak, turtek a hisztijeit sztoikus nyugalommal. Kaptak porkoltet bogracsban, ami a szakado eso ellenere hibatlanra sikerult (ennyire idiotak is csak mi lehetunk, mondjuk nekem lehetett volna tobb eszem, de rahagytam a pasira, merthogy " majd o mindent megcsinal", na ja, csak porkoltet fozni nem tud :PPP), meg langost, amugy magyarosan degeszre tomve mentek el. Pedig a kaja felerol egyszeruen megfeledkeztem, elpakolasnal derult ki, h a masik huto is tele van.
Aztan mar csak harmasban catanoztunk, hihetetlenul jo jatek, megunhatatlan, valtozatos es mar a gyerek is van akkora, h nem kell kesztyuben jatszani miatta, lehet kuzdeni, nyerni akarni es nyerni is, mert siman van annyira jo, h lenyom minket. Amikor meg nem, hat az a kis hiszti belefer, veszteni is meg kell tanulni ;)
Es csodak csodaja, de rend is van, hiaba na, a wii-vel nincs pakolnivalo :P

No comments: