Tuesday, November 24, 2009

Gasztroblog

Tevedesbol vettem 8 sutotokot, amolyan kozepesfelet. Azert tevedesbol, mert csak kattingattam Abeleknel, valahogy elsikkadt, h bent van a kosarban mar, amit akartam. Tehat eddig volt sutotokos tortakenyer, 150g csokilencse helyett 100g 85%os Greenandblack csokival, hazilag osszetorve, valamint dio es mazsola meg benne, de nekem nem jott be a csoki, legkozelebb (ehhez osszesen 1/4 tok kellett csak, tehat lesz meg) csak mazsolat es diot teszek bele. Aztan volt igazi kenyer joghurttal es sutotokkel, a nagy kenyerbibliabol, na az hibatlan ugy ahogy van. Lesz meg sutotokos nokedli (ami olyan, mint a sima nokedli, csak a liszt fele helyett sutotokot teszek bele, lehet a fele lisztet amugy massal is helyettesiteni, pl turo, spenot, fott repa, meg kb barmi, nekem a sutotokos zsajas vajjal, szerecsendioval, kis parmezannal az abszolut befuto, amugy reggioi modra), leves es meg ki tudja mi, eselyes, h megsutom puresitem es lefagyasztom, aztan a telen elvagyunk a tokkel. Amugy nem egy nagy durranas tok sajnos, sutve alig van ize.

Irtam mar a kenyergepet? Asszem nem. Egy honapja bekrepalt a regi, de nem telt bele 24 ora es vettem ujat, manias kenyersuto vagyok es miota nem pepecselek a kovasszal, a gep nelkulozhetetlen. Sok eve hallgattam apam odait a panasonicrol, de sosem volt szivem az atlagar ketszereset kiadni erte, pedig kar volt a fukakodas. Ez A GEP, tenyleg mindent tud es mindent jobban. :)

Foto nincs, annyira nem gasztroblogolok. :P

Megyek kotni, itt a hideg, allandoan kotok :) Itt lehet megtekinteni a munkaimat, mar amit nem felejtettem el fotozni es feltenni.

Amugy meg egyszeruen nincs hir, olyanok vannak, h anyosnal felejtettem a taskamat, amitol o kezdett hiperventilalni es ram haragudni, de mar szemem sem rebben, hetente lep meg minket valamivel, mar meg sem lepodunk... A gyerek mukodik, a heten teljesjogu Kadet lesz, allitolag a parancsnok megdicserte valamiert. A het beszolasa volt, amikor azt mondta, h azert varja nagyon a kadetos turat (valamikor nyaron....), mert "ott allitolag nagyon jol foznek es sokat". Na ja, itthon napi 1 szelet szaraz kenyeret kap allott vizzel :PPP
A noje meg ma behuzta egy ures terembe es megpuszilta, dul a lamuuuur :D

No comments: