Tuesday, October 26, 2010

utolsokat rugja a pasi gepe, elfelejtette a kromot is, meg az osszes bukmarkot benne, banyek, en csak esz nelkul kattintgattam eddig, amit most az nehezit, h a @ es a " jelek is felcserelodtek
most nem tudok ennivalot rendelni, amazonon bejelentkezni, egyetemen a dolgokat csekkolni (bar most eppen nincs is mit) es persze nem tudom a bekedvencelt egyebeket olvasni, bosszanto

gyerek elment vissza se nezve, tegnap, ahogy szokott, a kvazarokrol magyarazott valamit a kisero sztyuvinak, aki, gondolom atkeri magat ezutan kastomerker nelkuli munkateruletre, sokkolo lehetett szegenynek korareggel a gyerekem

en mar megszoktam a csacsogasat, most kifejezetten hianyzik

nem a kvazarok

meg a repteren megemlitette mellekesen, h van az iskolataskajaban egy papir, amit ala kellene irnom, bevettek a suli kvizcsapataba, mennek mas iskolakkal versenyezni, nana enciklopediat csak human formaban szabad ilyen versenyeken hasznalni, neki meg olyan van :P

aztan leiskolazott imaginarius es irracionalis szamokbol (en kovetkezetesen keverem oket), a renomemat az argand-diagram ismertetesevel szereztem reszben vissza, de meg mindig kicsit hujenek tart (amolyan kicsit lassunak, ha sokaig magyaraz dolgokat, meg szoktam erteni, de nem mindig), ez valszeg igy is marad mar, egyetem ide vagy oda (kesobb a sogornommel es a lanyaval ebedeltem, ok egyaltalan nem is ertettek a sztorit, bar a lany rendor, neki mindig lesz eleg renomeja, az anyja meg tud YORKSHIRE PUDDINGot sutni, amit en 15 probalkozas utan sem, tehat neki is van, igy jartam, nekem nincs egyedul)

beszelt apjaval telefonon, a 10 perc azzal telt, h a nagyapja 3Ds tevejet ismertette es konyorgott, h mi is vegyunk olyat (nana, a fel eves uj tevet fogjuk lecserelni :P ), apja rohogve biztatta, h kerjen a nagyapjatol, vegyen neki o :D

kiderult, h a tejesember mar biotejet is szallit hazhoz
50%kal dragabban, mint ha a tescotol vennem
dilemma, a smucigsagom erosebb, vagy a lustasagom?

vajon eljon majd a nap, akikor TENYLEG ki sem lepek a hazbol???

No comments: