Sunday, November 14, 2010

ma volt remembrance sunday, voltunk felvonulni, meg templomban is
na nem magunktol, azert annyira nem ment meg el az eszunk (meg ugye en a komenista multambol kifolyolag egy eletre -vagy kettore- eleg ilyesmin vettem reszt), hanem mert az gyermek is vonult, mit vonult, masirozott, napok ota ezt gyakorolta, h jobblabbalkez es nem keverni, mert akkor ugy nez ki mint egy reszeg teve (egy igen sovany teve)
nagyon csinik voltak a csepergo esoben, a fejuket meghajtva csorgott a sapkajuk tetejerol a viz (a gyereknek nem, mert o meg mindig junior, neki meg mindig beret vagy hogy hijak van, szinte mindenki mast gyorsan felnyomtak, 2-3 honap mar nem szamit alapon, de mennyivel jobban neznek ki a diszegyenruhaban)
ez ugyan nem a mi csapatunk, de ilyenek a mieink is


pasirol meg kiderult, h egy szoft anarchista, szepen vegigenekelte az osszes zsoltart a templomban (adtak szovegkonyvet), en csak a godszevdokvinbe voltam hajlando becsatlakozni, eleg nekem a karacsonyi templomi enekles anyossal (valamelyik mindig elcipel, kellett nekem 2x is ferjhez menni :P), azokat a notakat legalabb nagyjabol ismerem

egyeb hir meg nem nagyon van, fozok finomakat, meg is esszuk, gyereknek heti rendszeresseggel jon valami dicsero level a sulibol, mar meg sem lepodunk

ma rosszul jart, megint nem volt a szajthoz jelszava, amin a hazifeladatot adtak, de sajnos ezt a kartyat kijatszotta mar a mult heten, toltottem te neki aranyokrol szolo feladatokat mashonnan, megcsinalta azt, sztem rosszul jart, a sajat tanara tuti nem adott fel neki ilyen nehezeket es plane ennyit (na nem mintha mekkora gondot okozott volna neki, sirt a szaja ugyan, de 20 perc alatt volt kesz a 12 feladattal hibatlanra...)
mondtam neki, h majd maskor vagy megjegyzi, vagy feljegyzi (ha nincs esze, legyen notesze :PPP), eleg volt a sumakolasbol
es irtam tanneninek, h ugyanmar legyen szives tekintetbe venni a gyermek kritikan aluli organizacios kepesseget es vagy kuldje el nekem melben a jelszot a belepeshez, vagy nezze meg h az gyermek felveste-e valahova, amit kell

uj macska kizarolag a gyerekkel hajlando mar csak bratyizni, en ne vegyem fel, a gyerek szerint nem birja h puszilgatom, ahogy o sem, ne puszilgassam oket, az a nyitja...
annyira kamasz mar :(

No comments: