Thursday, October 21, 2010

ugy dontottem, h nem adok cimet tobbe, mert minek, meg egyaltalan

kikristalyosodtam a G&T ugyben (igen, most ez a gumimaci)
tehat ez egy kormanyrendelet, miniszteriumi eloiras, torveny vagy mittudomen, a nem szelektiv iskolakbol le kell jelenteni a gyerekanyag felso 10%at
ha a gyerekanyag eros, akkor ez akar jelenthet is valamit, ha nem az, akkor vakok kozott a felszemu
masreszt, ezzel vagy enelkul is lehet egy gyereket jol, az igenyeinek megfeleloen tanitani, vagy sem
nalunk az elobbi latszik fennforogni, tegnap is kaptunk egy levelet (Mrs Keresztnevem es Mr Pasivezetekneve cimzessel, ez a legujabb, eddig a csucs az volt, amikor a gyerek Vezetekneve volt a cimzesben mindkettonknek, bar igazabol fel sem veszunk mar ilyesmit), amiben most arrol ertesitenek, h
de inkabb bemasolom, ui egyikunk sem erti pontosan, hatha valaki okosabb ertelmezi nekunk (tudom, hivjam fel oket es kerdezzek)

dear xxx

I have invited Gyermek to join a group of students across the age range who will select and collate work that they have enjoyed. The work selected will have been marked and will represent school work he is proud of.
The purpose of this exercise is to establish what stimulated Gyermek to be motivated to achieve the end product.
The aim after evaluation will be to share good practice with all of Gyermek's teachers.
To support this aim Gyermek will be mentored by Mrs S who will meet him every week six weeks. During the meeting Mrs S will evaluate Gyermek's progress across the curriculum. If areas of concern are identified they will be shared with you and appropriate strategies will be actioned to address the concern.
Please do not hesitate to contact me directly blablabla
Mr H
assistant head teacher (btw o a SNI koordinator is)

Na itt vagyunk, a pasi szerint megfigyelik a gyereket, h mi stimulalja (vagy nem) jo munkara es elmondjak minden tanarnak, h ok is hogyan tudjak ezeket a megfigyeleseket hasznalni. Vagy mi.
Minden nap elkepeszt az iskola, erik egy magasztalo level, hadd tudjak meg miket gondolok roluk. Az altisije meg xxxxx meg, fel, meg egyaltalan. kapjak be. Meg mindig haragszom, illetve egyre jobban.

amugy hideg van, ma deres volt minden, keson is keltettem, es tud olyan ozikeszemekkel pislogni, h elvigyem kocsival :P

ja es a vizsga
20 perccel ertem oda elobb, igy csak 5 perccel kestem el, koszonhetoen a total hianyzo kitablazasnak, egy 8 epuletbol allo collegeban megtalalni AZT ahova menni kell, kulon info nellkul nem egyszeru, masreszt arrol a titokrol is melyen hallgattak, h ugyan van parkolo, de FIZETOS es ez mind semmi, de APROPENZES, valtohely pedig NINCS
a papirpenzemet ugye hiaba probaltam volna belegyomoszolni (es ugye kisebb csoda, h volt nalam PENZ es nem csak plasztik, azjuzsual), maradt a valtasert korberohangaszas, franko
na mindegy, igy 48 oraval utana ez mar mellekes, mikor vegre beulhettem, minden eltunt, maradtak a feladatok es a rutin, mindent megoldottam, amin el kellett gondolkozni, azt nem, de az kevesebb mint 10 pont, tehat ha amit csinaltam jo, akkor megvan a 85+, ami distinction, merugye a voros diplomara hajtunk ;)
ha nem, akkor masodik fokozat, azert azzal is lehet elni, majd a kovetkezore jobban belehuzok

amugy elveztem a vizsgat, kivancsi voltam, h milyen lesz, konnyebb volt, mint vartam es az idovel is elegge rendben voltam (-10 perc...), tenyleg csak keszulni kellett ra

No comments: