Friday, October 8, 2010

cyberkid

ma reggel nem kert csomagolt ebedet, mert ma FISCANDCHIPS van a menzan (ehhez udvozult tekintetet, boldogsagtol elcsuklo hangot tessek kepzelni), igy hat a divanyon toltottem a reggelt, a kavesbogremtol remelve, h elobbutobb a nyitott szemem moge ertelem is koltozik (sokaig sikertelenul)

kozben a delikvens megreggelizett, ehhez ritkan igenyel mar asszisztenciat, kiveve ha tojast vagy bundaskenyeret ker

a taskajat tegnap este mar osszerakta (ez a feny az alagut vegen, bar meg nem kurtoljuk buszken vilagga), tehat reggeli utan fogmosas, fesulkodes, cipo es indulas

ekkor en fent voltam a pasinal, annak teaformaban kell erkezzen az ebreszto, beszelgettunk, majd hallottuk h csapodik az ajto

elment

koszones nelkul

a pasi kifejezetten szomoru lett ettol, mondjuk engem sem tett boldogga, csak en nem vartam nagyon mast

aztan 2 perc mulva csorgott a telefon

felhivott, h elbucsuzzon :DDD

mondtam neki, h egy hello az ajtobol ingyen lett volna :P

apropo, vennem kell feltoltest a mobiljaba

No comments: