Thursday, November 13, 2008

Uszoda

Mult heten a Messias miatt helyettesitett valaki. Tegnap csapatban rohantak hozzam a purdek, h ugye tobbet nem fogok hianyozni (pedig a jovo heten igen), mert hianyoltak nagyon! :)

Nos igen, ez a maganiskola, jo draga, a gyerekek tobbsege maganiskolaba jar, van modoruk, koszonnek es megkoszonnek. A szulok udvariasak es kedvesek. A masik helyen feljelentettek 2 hete. Nem nekem szol, h mi a baja, emilezik a managernek. Majdnem ingyer. A folyo taknyu, modortalan gyerekeknek. Fura dolgok ezek, azt hinne az ember, h "aki fizet, az petyegtet" alapon, a sokat fizeto a kekec es finnyas, az olcsoert ugyanazt kapo (mert uttorobecsszo, en mindenhol ugyanazt a kedves-vicces-hatekony maximumot adom) pedig halas es ezt ki is fejezi. De nem igy van.

A multkoriban az olcso allami helyen, mikor 40 fokos lazzal mertem kihagyni egy napot, a kovetkezo alkalommal sertodott szulok kertek ki maguknak, h milyen alapon, nem ezt igertuk, azt mondtak nekik, h nem lesz fluktuacio (az elozo trimeszterben 3 tanar valtotta egymast ezert meg azert). Megkoszontem nekik az egeszsegemert valo kedves erdeklodest es megkerdeztem, h a zoldtaknyomat akartak a gyerekukkel mindenkeppen elkapatni??? Volt aki morgott, h miert voltam beteg... Hobbibol tenyleg.

No comments: