Friday, November 14, 2008

Pocsek napom volt

Annyira elkestem az uj helyen (elso nap, remek entree), h az egesz elso oram elmaradt, osszevontak a csoportomat massal. Iszonyuan eltevedtem, a tomtom nem mukodott, illetve a toltoje, valami gaz van a szivargyujtoval, amit ugye nemdohanyoskent nemigen szoktam eszlelni. Pedig jartam mar azon a kornyeken, nem is egyszer, sot evekig hetente a neniekhez, erre emlekezni nyomasztott mar kora reggel, nem is ertem magam, miert vallaltam el. Aztan egy rossz kanyar utan elvesztem total, a panik sem segitett, h menthetetlenul elkesem. Aztan egy masik keresztezodesben belemjottek. Meg nem tudom, mennyire az en hibam, eselyes, h semennyire es halisten a kocsi sem tort nagyon. Inkabb csak csunya. A masikat sokkal randabban megtortem en magam a sajat keritesunkon siman...
A tortenet azonban hordozott szurrealis elemeket. A no, miutan kiszallt a kocsibol, elkezdte sorolni sirankozva, h o terhes, meg a baratnoje is terhes es hatul ul a 2 bebi, aztan sirni is elkezdett, ezeket mantrazva (en terhes, baratno terhes, bebik hatul es jajistenem es fogta a hasat), de igazabol nem is ertettem mit akar, o jott belem, hatulrol, a feneben tudhattam volna h terhes??? Meg mi kozom is. Fura. Aztan a bno atvette a volant tole, merugye o tul zaklatott volt, amiben az a pikans, h itt nem az auto van biztositva, hanem az autot vezeto sofor. A pasi pl rajta van az anyja biztositasan, en viszont nem, tehat o vezetheti azt a kocsit, en meg nem. Amikor baratek jottek ide es kolcsonadtuk nekik az autot, akkor ravezettuk oket a biztositasra, arra a par napra. Szoval a bno defaultban rajta van a biztositasan? A minimum 2 het volt vagy 20 penz, az allandora rarakas, hacsak nem hazastarsak, tobb mint 100 font egy evre, megeri ez nekik? Kedvesen biztositottak rola korusban, h nem mukodott az indexem, ami nem igaz, egy parkolohelyrol alltam ki, mukodott az es kanyarodtam is nem sokkal utana, le sem vettem, de ok nem lattak es jolesett hallani, h a bno a tanu. Bar azert mert valamit ketten allitanak, meg az nem lesz szuksegszeruen igaz.

A tovabbi tanitas jo volt, a vegen megkerdezte az egyik kislany, h a jovo heten is en leszek-e. Mikor mondtam, h mostmar karacsonyig igen, akkor vigyorogva orditotta a masiknak, h "mondtam h ez most mar marad, cool!" Volt egy kis fluktuacio az elodeim kozott... Az egyetlen zavaro tenyezo, h az iskolas csoportok melle beengedik a nagyerdemut. Ami egy zsembes oregembert borzasztoan irritalt. A tobbi tanar es az uszomesterek is biztositottak rola, h mindegyikukkel eljatszotta ezt mar. A nem nagyon vizbiztos gyerekeket a medence vegen keresztben usztattam, ugy kellett es a kozepen hosszaban uszkalo bacsi allandoan belejukakadt es morgott emiatt. En csak azt nem ertem, h neki miert pont abban az 1 oraban kell jonnie, amikor az iskolasokat usztatjuk??? Korabban vagy kesobben nem lenne jo? Elegge nyugdijasnak tunt ahhoz, h ne ebedszunetben legyen muszaj testedzenie. Valamennyire csak muszaj szeretnie a gyerekeket... :/ (Mikor meg sokoraztam irodaban, en is jartam egy uszodaba, ahol az en ebedszunetem utkozott az iskolasokkal, eleinte igyekeztem nem torodni veluk, aztan kertem h az en ebedszunetem negyed oraval legyen eltolhato es siman megoldottam, h nem usztam egyutt egy csapat zajos kolokkel... na mindegy, megerne ez is egy utangondolast.)

A nap tovabbi resze esemenytelen volt, osszesen 2 orat tanitottam ma, ehhez utaztam vagy 30 merfoldet, idoben volt vagy 3 ora es persze egy koccanas. Ha valakinek nincs semmi gondja, akkor kreal maganak, nemdebar. :P

Irtam egy hosszut par napja a gyerek terapiairol, de elszallt az eterben, majd bepotolom, hihetetlen valtozasok vannak. A legutolso nagy hir, h kapott egy ottalvasra meghivot (ugyis mint sleepover), az elsot ugy, h nem visszahivjak muszajbol es nem en bulizom ki neki valahogy, hanem csak azert, mert ot akarja a masik gyerek meghivni. :) A vegen meg unalmas lesz a gyerekem ;).

Masik pozitiv hir mara, h kapok 1.5 delelotti orat egy naaaagy hiiires health-clubban, ami ugye a kezdet, oda allitolag bekerulni nehez, utana majd kapok tobbet is. Azzal probalta a pasi a csodas ajanlatukat meg csabitobba tenni, h elarulta, ha a 3 honapos probaidon megfelelek, akkor kapok ingyen membershipet es barmit hasznalhatok barmennyit. Mondtam neki, h en a sportot azt TANITOM, de nem UZOM, nemelehetnee, h termeszetbeni juttatas helyett tobb penzt kapok? :PPP Ah amugy nem mondtam neki, elso beszelgeteskor az ember ne mutatkozzon be teljesen, Hagyok neki felfedeznivalot. :)

No comments: