Wednesday, November 12, 2008

Beteg vagyok

mar majdnem vege. Vagy lehet h ez a kovetkezo betegseg kezdete, mint a mult heten. Szerdan meg elmentem siman Messiast enekelni (mar volt hangom az elozo hetvegehez kepest, amikor semmi), elso proba, aztan csutortokon meg stagnalt, vegul het vegere bedurvult. Olyannyira, h a nagyon tervezett, nagyon vart, nagyon kedves vizit is elmaradt, kisbabahoz nem megyunk zold takonnyal es hurutos kohogessel. :( Lemondtam a tegnapi oktatast is, de sajnos ma mar muszaj mennem, pedig meg mindig nem szedtem ossze a lakas strategiai pontjain (ertsd minden helyisegben) elhelyezett vecepapir tekercseket, legalabb harmat elpusztitottam igy 4 nap alatt. Eletemben nem voltam ennyit beteg, kb mint egy kezdo bolcsis keteves, 1 het jollet, 3 het takony. Remeljuk, ugyanugy kinovom, mint a ketevesek...

No comments: