Friday, November 7, 2008

Heti jelentes

ha mar ugyis itt ulok. :) Nem tortent semmi igazabol. A het vegen megallitottam egy, az utcankban dolgozo kerteszt, h ugyan nem ugrana-e at es tenne rendbe a disznoolat, amit krealtunk. Szerdan atugrott es rendbetette, ma meg kifizetem neki egy kisebb afrikai orszag eves gdp-jet, de eselytelen volt, h mi azzal megbirkozzunk, hat fizetunk.

Tegnap rendbetettem az iroasztalomat, fabrikaltam a szgephaznak egy helyre kis kocsit, ikeas filleres maradek konyhaajtobol es gorgokbol, most lehet gurigatni, meg eltisztaztam a vezetekeket, most szep. Mar csak a masfel meter magas iratkupacot kene lefuzni...

Tegnap mas is tortent, egy anyuka feljelentett a manageremnel. Azzal fogadtak mar belepesnel, h a manager beszelni akar velem. Imadom, amikor kesesben rohanva marhasagokkal viditanak fel, igazabol nem is ertettem, mit akar. Megkerdeztem tole, h o vajh' erti-e amirol beszel es elmagyarazna-e a csekelyertelmu nekem, mert en nem. Anyuka melt muldott, amiben arra panaszkodik, h nem dicserem a gyereket (??? konkretan az egyik legjobb a csoportbol, meg a benakat is folyamatosan pozitiv fidbekkelem, ot hogy ne dicsernem???) es h a gyerek MAR TUDJA, amiket tanitok neki, nem tanul ujat. Hat, igy szokik az lenni, amikor egy gyerek egy olyen CSOPORTBAN van, ahol MASOK is vannak. Elofordul, h a MASOK meg nem tudnak MINDENT. Amugy ez a gyerek sem akkora asz, a jobbak kozott van egy kifejezetten szar csoportban. Vakok kozt a felszemu kiralyfi. Mondtam a managernek, h irja meg neki, h van sok sok masik oktato, lehet valtani. Vagy van MAGANoktatas, felora 19 penz, a hujenek is megeri, neki kulonosen.
Ezen azert kedelyesen felment a pumpa, igy mentem tanitani is, klassz volt. Arra jutottam, h legkozelebb (mert tegnap nem jottek) a lecke elotti gyerekatvetelkor megkerdezem anyukatol a tobbi gyerek es anyuka elott, h pontosan mondja mar el, mi a problemaja, mert nekem a melet nem mutattak meg es nem ertem, mi a gond, pedig nagyon nagyon szeretnek rajta segiteni. Moszeraranka, remelem egni fog a tobbi elott, akik azert is szeretni fogjak, mert a hulyesegere az idot a gyerekuk uszasatol veszem el.

"Arvakat szeretnek tanitani." a mottom :PPP

No comments: