Thursday, November 20, 2008

Focibajnoksag

Minden trimeszterben megrendezik, min-max gyerekszammal, altalaban tuljelentkezos, mert erdeklodes hianyaban meg nem mondtak le soha. Veletlenul lattam meg a gyerek taskajaban a papirt, menne? Menne persze, kitoltottem, bekuldtem. Tegnap este megallit a focis tanbacsi h kaki van a palacsintaban, betelt a letszam, health and safety, Dani nem fer be, keson jott a papirja. Masik 3 is kimaradt, 1 mar bogott is. Mondtam neki, h ugye ezt a hirt o kozli a gyerekkel??? Jott is a szobanforgo, tanbacsi mondja neki, h gaz van, keson jelentkezett, nincs hely. Gyerek nagy komolyan all, hallgatja az infot, mar varom a sirast, nyavogast, de semmi, kicsit szomoruan megszolal: Jovore elsonek fogok jelentkezni! Tagranyilt szemmel lesunk, h ennyi? Aztan korusban dicserni kezdtuk, h milyen sportszeruen fogadta, well done, stbstb, erre a gyerek is felderul es vigyorogva kozli: legalabb lesz idom, h meg tobbet gyakoroljak es akkor en leszek a kapitany! Es kepzeletbeli focilabdat rugdalva kivagtazik az udvarrol... Komolyan elkepedtem, nalunk az ilyesmi hirek fogadasa minimum nyavogassal jart eddig, ha nem komoly sirassal. Hazafele komoly beszamolot kaptam az iskolai tortenesekbol, pletykak, ki kivel mikor miert... Ma reggel pedig latom, h az uzsannastaskajaba pakol meg egy darab almat. En aszittem, h eleg amit adni szoktam, ezert megkerdeztem, h biztos h azt is megeszi? A valasz ez volt: John gyakran elfelejt maganak gyumolcsot hozni es penze sincs h bent vegyen es akkor nem eszik gyumolcsot a nagyszunetben es szomoru, ezert neki viszi. Na ezen mar tenyleg majdnem dobtam egy hatast. :)

Szolgalati kozlemeny: elegem van a kezzel mosogatasbol...

No comments: