Monday, March 30, 2009

Szunet van

megint. Most a husveti 3 hetes. Az elso heten dolgozom, gyorskurzus, a tobbin korbeszaladjuk a rokonsagot, felkoszontjuk a 80 eveseket (mind az egyet), megmerjuk a torony dolesszoget (es gondolom kidolgozunk par gondolatkiserletet a kiegyenesitesere), meg ilyesmik.
Voltunk anyosnal, a multheti anyaknapja potlasara, kis szepseghibaval, ui a FIU nem jott, mert dolgozik (7/24 gyakorlatilag). De az unoka is megtette, aki a Fur Eliset zongorazza mostansag, meg en, aki kicsereltem a nyomtatoban a patront, atmasoltam az outlookbol a gmailbe a kontaktlistat, osszedobtam egy fishpiet es hasonlo csodakat muveltem, amikert az amugyis meretes gloriolam szepen kisuvickolodott :P.
Es lefoglaltam majus vegere egy hosszuhetveget egy CenterParkban, csak harmunknak, anyos, gyerek es en. A haz 4 szemelyes, ha Sztahanov meggondolna magat, johet o is. Hozhatna a gyerek laptopjat, lenne min dolgoznia, de nem hiszem, h a nambortu felesege* elengedne.

A kocsiban hazafele a gyerekkel kettesben radiot hallgattunk, valami hetvenkilences slagerlistat ismeteltek, hetedik helyen a Queen: Don't stop me now szerepelt, gyerek vegigorditotta rendesen karaokezva. A listavezeto Gloria Gaynor: I will survive volt, azt meg en orditottam vegig. Milyen jo, h semmi aktualitasa. :) Ezzel a gyerekkel egyre tobb olyan dolgot lehet csinalni, amit mindketten egyforman elvezunk. Homokozni es hintat lokni sosem szerettem...
Valamint bibliai parabolak meselesevel szorakoztatott. Kerdeztem, h ne keressek-e neki megis valami templomot, nehogymar ez alljon utjaban az udvozulesenek, de kifejtette, h mar nem hisz, darwinista evolucionista lett, hiszen abban van logika, az adameva "csak egy mese, ugye, anya?" Szerinte a parabolak szepek mint tortenet es van bennuk tanulsag, de nem bizonyitjak isten letet. Ebben maradtunk. :)

*mielott barki bigamiara gondol, az uzlettarsa a kettes szamu, tuti tobb idot tolt vele, mint velem... A harmaska a telefon. Engem kizarolag a foznitudasom tart a dobog tetejen :D

No comments: