Wednesday, February 11, 2009

Uszobajnok

Bevalogattak az iskolai csapatba, o fog melluszni a teruleti valogaton. Hihetetlenul buszke vagyok ra, annyira, h kimentem a tecsoba es vettem neki sutikeket reggelire (nem biztos, h akkor is kimentem volna, ha nem egy ehetetlen vackot veszek ki a kenyergepbol, es nem kell ebedre is kenyeret venni, de ezt most ne feszegessuk ;) ) es kapott egy talka biomalnat is es a legujabb drWho sorozat elso reszet, lehet megint gyujtogetni valamit, most h halisten a harrypotteres sakkeszlet utolso darabja is megerkezett.
Egyebkent meaculpazni jottem, szegyellem is magam, ugyanis 2 napja ezt irtam a tesitanarnak melben: "... seeing him to swim every Friday, I have serious doubts about his team-membership. Unless the school is in real need. ;)"
A kishitu, utalatos mindenemet. Bar szerencsere a gyereknek nem ezt mondtam, hanem beigertem neki 3 egesz csomag (csomagja 1 font, 3 van egy csomagban es fel orat kell JOL zongoraznia minden egyes darabert egyebkent, tehat azert van erteke a daraboknak is) gogovackot. Amennyire nem biztam benne, h a 4 legfelsobb osztalybol, tehat kb 30-35 fiu kozul pont o lesz a legjobb, siman beigertem volna neki a Big Bent is, halisten a gogok jobban izgatjak. :)
Tehat most elkezdunk "edzeni", keszulni a versenyre marcius 4-en. Ha ott is nyer, akkor a megyei versenyen fog indulni. Amiben viszont TENYLEG annyira nem hiszek, h ha ez bekovetkezne, akkor komolyan at kell gondolnom az egesz uszasoktatast, hiszen akkor kb fogalmam sincs, mit tudnak a kezemben levo gyerekek. A sajat fiamrol sincs fogalmam. mentsegemre szoljon, h a masik 3 uszasnemben meg csak felismerhetot is nehezen produkal. A precomp csapatban nala 2 evvel fiatalabbak usznak nalunk. Beszelnem kell a vezetoedzovel.

Az egeszben az a legjobb, h nagyon lelkesnek tunik, lehet, h elkezd komolyan uszni vegre? Ertsd odafigyel, amikor magyarazok neki, AZT csinalja, amit kerek, nem tunik el negyedorara a viz ala es hasonlok. Siman kepes atuszni viz alatt a medence ketharmadat, viz alatt meg nem hallja, amit ordibalok neki. De talan most, h valami SPORTban o is jo vegre, meghozza a kedvet, h csinalja is. Istibizi nem olimpiara szanom, de a sport az fontos. Nem a verseny, meg a gyozes miatt, az sem rossz persze, de a rendszeres testmozgas, az elkotelezettseg, az ertelmes elfoglaltsag miatt. Nyakunkon a kozepiskola, a kamaszkor, sokkal nyugodtabb lennek, ha lenne valami, ami nem deviancia, nem artalmas, nem agyhalal. Amit o is szeret es en(mi) is jovahagyom, engedelyezem, partolom.

No comments: