Tuesday, April 16, 2013

Utonevek

Sztem irtam mar a furabbnal furabb utonevu tanitvanyaimrol, pl Phee (ejtsd fí) akit Phoenix nevre kereszteltek, amirol nekem egy minimum voroshaju, tuzrolpattant gyermek jutna eszembe, de ez a kislany egerszoke, vekonyka, amolyan teddkihaddhuljon tipus. Aztan van Indigo, akinek batyja River, meg volt Blue, akinek a fura neven es turkiz nyaklancan kivul hippi anyukaja es jolfejlett autizmusa is volt. O volt az, aki velt vagy valos serelem eseten nulla masodperc alatt valtott at mosolygasbol kover konnycseppes zokogasba (halisten visszafele is mukodott a dolog) es toltotte meg az uszoszemuveget konnyel belulrol! Ha joban voltunk (legtobbszor), akkor atolelt es cuppanos puszikat nyomott a legelerhetobb testreszemre, ez egy negyeves eseteben a felott combja leginkabb, kicsit fura volt. Blue unokatesoja Woody, gondolom nagy Toystory rajongok lehettek :P
Es most van egy uj, akit Queenie nevvel aldottak meg, hat ize, kivancsi vagyok, szombaton jon. Kiralynocske. Csak szerenyen.

1 comment:

manner said...

Nemrég megismertem egy Ocean-t. Vissza kellett kérdeznem, hogy jól értem-e!