Friday, March 4, 2011

szerdan estig tokoltem a matekkal, mondjuk az valszeg SOKAT segitett volna, ha kepes vagyok legalabb 1x VEGIGOLVASNI azt a k* fejezetet, mert nem voltam kepes... (unalmas, booooring, szajtepos maszlag)

estere a sikidegseg kerulgetett, kozben halisten elmentem dolgozni, ami nalam a lobotomias drog kategoria, egyelore nemigen volt meg az elmult 4 evben olyan bajom, ami ne torlodott volna ki nyomtalanul az uszodaban eltoltott idore legalabbis, meg a gyerek hazanemjovetele is lenullazodott, mondjuk addigra siman atadtam a pasinak a nyomozas/izgulas/rendorseg/korhaz csomagot, izguljon egy kicsit o is

de aztan egyszer csak be kellett zarnom az uszodat es hazajonni es kezdodott elolrol a nyigas/nyokoges/kinlodas

aztan megvilagosodtam

elolvastam a masok nyigasait az egyetemi szajton, az erre adott tutor valaszokat, miszerint ebbe a reszbe nem szabad tul sok energiat fektetni, mert pimf csak szovegelos es en, a hiresztelesekkel ellentetben nem tudok szovegelni, legalabbis nem matekrol, ott szamok kellenek nekem es eredmenyek :P

es lon, tenyleg pimf, irtam 2 oldalt, befejeztem, lemasoltam (szkenneltem), masnap a pasi kezebe nyomtam, h adja fel postan, most pedig remenykedem h idejeben megerkezik

ha tenyleg megertettem, akkor nagyon izi 15 pont volt :)

tegnap pedig boldogan vetettem bele magam a kovetkezo fejezetbe, szimmetriak, nyamnyam, konnyu is, erdekes is, lehet modellezni, mi kell meg? :)

No comments: