Friday, March 25, 2011

mindenfele osszegyult, meg dolgom is lenne sok, hat persze h inkabb blogolok :P

matek (a gyereke) a tema megint (az enyem azert nem tema, mert olyan botranyosan le vagyok maradva vele, h inkabb nem is gondolok ra, mondjuk a vele foglalkozas hatekonyabb lenne a nemragondolasnal, de talan majd...)
tehat naaaaagy zarodolgozat kozeleg, amibol a gyerek a magasabb szintut szeretne megirni, ami kb 9. ev vegen, a KS3 zarovizsgara lenne anyag, de o optimista es onbizalommal teli es kifejtette, h a tobbiek az alacsonyabb szintut irjak majd, ami szinten szep teljesitmeny, de o meg akarja orizni vezeto szerepet es hegemonitasat matek ugyekben (is)

tanneni tippje az volt, bar tobbet nem volt hajlando segiteni, h a 2009-es vizsga mar fent van a neten, azzal gyakoroljon

a vizsga 3 reszbol all majd, szamologepnelkuli, szamologepes es mentalis, ebbol tegnap megcsinalta a szamologepnelkulit (amiben nincsenek nagy szamok, meg tizedesek, meg pik es hasonlok) es 47/60 lett, ugy, hogy vesztett 2 pontot egy abszolut suletlensegert, meg a tobbit olyanokon, amiket sztem meg nem is tanult, es bar neki nem fogom elarulni, de a cumulative frequency problemanak nekem is utana kellett egy kicsit neznem, alig kinos... ezzel a ponttal siman megkapna a 8as szintet (most 7c), ami egy 14 evestol legmagasabb szinten elvart teljesitmeny es addig neki ugye van meg 2 teljes eve
ugyes
plane ha majd nem felejti el kitenni a tizedespontokat is heh-heh

ma valamiert beleneztem a gep nethistory mappajaba es a rengeteg huje pokemon izek mellett a derivalas es integralas volt meg fellelheto, mert ugye hiaba kerdezte, en nem magyaraztam el, tehat megkereste es sztem meg is ertette :)

klarinetbol mar vizsgazni akar, de tanneni aszonta egy 12 eves ne vizsgazzon grade1 szinten, majd ha grade3 lesz (ha igy halad szeptemberre...), akkor vizsgazhat
egyetertek, grade1 a hatevesek vilaga :)
felismerhetoek a dallamok, egyre kevesebbet sikoltozik is a hangszer, kicsikart egy igeretet, miszerint grade5-nel kaphat igazi fabol keszultet, annak szebb a hangja, hat szerintem ennek is eleg szep, de ha kepes grade5ig eljutni, ezen ne muljon a boldogsaga

iskolaban megvolt a nagy ofsted felmeres, kb keresztrefeszitettek par tanar, legalabbis ugy ereztek magukat, semennyire nem voltak az ellenorok kedvesek
a gyerek is mondta, h fura volt az interju, allandoan arra akartak kilukadni, h itt nekik mennyire nem jo, de mondta neki a gyerek, h neki itt jo, sot, jobb mint a fizetosben

kivancsi leszek, h feljut-e a suli a "kielegito" kategoriabol a "jo" kategoriaba, szamomra tobb mint kielegitoek, de en nem vagyok ofsted ellenor

No comments: