Wednesday, March 2, 2011

ki vagyok akadva teljesen, pentek a hatarideje a dolgozatnak, az osszes kerdes sztem hibatlan, kiveve az utolsot, amiben nem h nem vagyok biztos, de a kerdest sem ertem, meg az egesz fejezet a WTF kategoria, mi a tokom az az equivalence relations, az egesznek ugy ahogy van semmi ertelme, mar a modular arithmetic is a hataraimat feszegeti, de abbol talan tudnek valami ertelmeset osszehozni, de ez.... holnap reggel muszaj lenne postaznom, igazabol ma kene, ha biztosra akarnek menni, a holnap mar necces, de bizzunk a Kiralyno fullajtarjaiban, altalaban jol dolgoznak, de adjak be egy dolgozatot 0 valasszal az utolso kerdesre??? AAAAAAAAA

h ne csak nyigjak, hazhozszallitas rulez, ok, h 3-4-5 penzert, de kihoznak mindent es mennyivel kenyelmesebb az agyban fekve a telefonon potyogni a rendelest, mint a boltba autozni ebben a morva hidegben, az orrom sem dugom ki, ha nem muszaj, ide nekem a global warmingot, de izibe :P

most rendelek meg egy komposztalo bodont es egy esovizgyujtot, az onkormanyzat minimalteritesert kihozza (tamogatjak az ilyesfajta lakossagi aktivitast), ki az az elmegyenge, aki 3x ennyiert boltban veszi meg???

No comments: