Sunday, March 27, 2011

nepszamlalas meg matek (meg mindig)

nepszamlalas volt ma es a pasi aszonta h 1000 font a birsag, tehat ki kell tolteNEM, igen NEKEM...
hogy miert nekem, arrol nem nyilatkozott, hanem bekapcsolta a tevet, lehet h tudja, h en titokban szeretek kerdoiveket meg nyomtatvanyokat kitolteni, be is irtam, h mi csak angolul beszelunk, en magyar vagyok, a gyerek olasz, a pasi pedig buddhista

egyeb marhasagokat nem mertem irni, hatha rajonnek, meg idot sem akartam ra sokat pocsekolni es NAGYON halas vagyok, h onlajn is meg lehetett a bevallast ejteni, soha nem kerestem meg ilyen gyorsan egy ezrest :) (ize, az ellenkezoje vagy mi, de mindegy)

a gyerek meg kitoltott meg egy vizsgapapirt, de itt mar sztem tenyleg sok volt, amit nem tudott, statisztika, quartilek meg szinuszkoszinusz es persze a kerekitesek, becslesek, es mikor atneztem vele a papirokat, h mi a nem jo es miert nem az, akkor szidta magat h milyen huje, h nem tud olyan dolgokat, amiket meg sosem tanult... komolyan nem normalis

van, amirol en csak ezen az egyetemi kurzuson hallottam eloszor, mondjuk ez attol meg erettsegi anyag itt, csak nekem a statisztika sosem volt szivemcsucske es nem gondolom h o huje lenne, mert nem tudja

(es titokban NAGYON elvezem, h magyarazhatok neki, h erdekli, hogy elvezi :) )

azert neki akar menni a felsobb szintnek, mondjuk veszitenie nincs mit, mert ha az 5-7 szinten eri el a maximumot, az ugyanaz, mintha a 6-8 szinten eri el a felet, ugyanaz a 7es szint

No comments: