Saturday, March 20, 2010

csak ugy

mert hat semmi sincs igazan, itt van anyos, holnap atmegyunk a sogorekhoz, akinek hetfon van a szulinapja es megunnepeljuk ot is az en gyerekemmel egyutt es most eloszor nem is igazan jutott eszembe ahogy szuletett, nagyon hosszu mar az a virtualis koldokzsinor

atleptem elmaradasba a tanulassal, a heten minden nap az irodaban irtam az okleveleket

elbucsuztam a penteki (legkedvencebb) tanitvanyaimtol, bar eselyes h lesz, aki kovet inkabb, annyira meghato es kb mint bucsuajandek, mind elkezdett uszni igazibol, a jellybabies is, akikrol 3 honapja ugyan nem mondtam volna ilyesmit (este a pasi megkerdezte h kokot szippantottam-e, annyira porogtem, pedig csak a sikeruk spannolt fel, hiaba, ezert csinalom)

pasi vett a biztosito segitsegevel egy uj tevet, a regi bal also sarkaban a folt mar a kep egyharmadat erte el, alig lehetett latni valamit

szoval ilyen (nem)erdekessegek vannak nalunk

es a gyerek valami hihetetlen modon jofej, erzekeny, erdeklodo, segitokesz, empatiaval teli, a humora meg a regi

komolyan, unom magunkat, nincs semmi, ami van, az meg jo

(ok, a konyhamalac meg mindig el van dugulva, de azt az uj konyha ugyis megoldja majd)
ja es a minap eltort a doblo sebvaltoja (kb 3/4 oraval aztan, h kijelentettem, h nekunk mekkora mazlink van ezzel a 2 fiattal, last famous words), de az is megjavittatodott masnap reggelre es penzben sem volt szinte semmi, itt nincs mirol irni tenyleg

No comments: