Thursday, October 15, 2009

Az milyen mar

amikor anyuka, karjaban tartva a 4 eves gyereket, arrol beszel nekem, h a gyereknek fobiaja, h nem dugja a viz ala a fejet es nem hiszi, h hamar menni fog ez neki es milyen jo, h en ilyen turelmes meg laza vagyok es nem nyomtam le ot. Mindezt a probalecke utan, ahol a gyerek lement a viz ala magatol (az igaz, le nem nyomom :D), nem is egyszer, bedugta az egesz arcat, bugyborekolt is. Nem allitom, h ez tetszett neki a legjobban es egyszer majdnem sirt is, mert nem akarta megint, de en nem eroltettem, ha 1x megvolt, mar jo. Azon gondolkodtam, h anyuka vajon filmet latott az orarol, vagy honnan vette, amiket mondott??? Es ha igaz is lett volna, mi a tokomnek kell a gyerekben azt fixalni, h o nem fog lemenni??? Arvakat szeretnek tanitani :PPP

Es az milyen mar, h egy masik csoportban a 4 eveseim oldalra forditott fejjel lelegeznek gyorsuszasban es kiemelt karral tempoznak szabalyosan (es van amelyik full pillangozik is)? :) Az is vicces, h aki a szerda 5.30-as csoportba jon, az kb 1 ev alatt tanul meg uszni viz alatt, aki meg a csutortok 6.30-asba, az 2 honap alatt, a tanar ugyanaz, a medence ugyanaz, igaz a 6.30-asokkal nem keresztben uszkalunk a sekelyben, hanem hosszaban a medence feleig, mert a masik 3 savban nyomulnak a haladok/versenyelokeszitosok. Van olyan a 6.30-asban, aki leussza a 20 meteres medencet megallas nelkul, szabalyosan tempozva (amig nem szabalyos a tempozasuk, addig nem engedem oket mennyiseget uszni, minosegre megyunk eloszor).
Szeretem ezt csinalni nagyon :)

Amugy van magyarazatom a kulonbsegekre (elmelet legalabbis), a csoportnyomas (es a veletlen). A szerdai csoport ugy indult, h abszolut nem uszokat kaptam egy kupaccal, akikbol mar csak 1 maradt az eredeti bandabol, a tobbi feljebb kerult, de az az egy meg mindig nem hiszi el maganak, h tud uszni. Mar regen lent van a feje, atsiklik a karikan viz alatt, de pl a beugrasnal meg eljatssza az "en csak a kezedet fogva merek beugrani" maganszamot, aztan persze beugrik anelkul is, de a tobbi veszi az adast, itt lehet engem ugraltatni. Btw az a maradek az egyik kedvencem, a musoraival egyutt, van egy mosolya, ami mindent visz, meg ugy egyaltalan, nagy franc a kislany. A masik csoportot egy olyan tanartol orokoltem, aki szvsz autista, legalabbis PR munkaja zero, a szulokkel egyaltalan nem all szoba, beszeljenek a vezetoedzovel, a gyerekekkel meg kemeny (nem ordibalos, hanem kovetelos, ordibalos en vagyok), viszont szeretik. O, azert, h minel elobb kikerulhessen a vizbol, minden csoportjat a leheto leghamarabb vizbiztossa teszi , ha tudja, utal vizben tanitani. Vagy a fene sem tudja. Mindenesetre az ujak ebben a csoportban azt latjak, h segiseg nelkul ugral a tobbi, azert harcolnak, h ok lehessenek az elsok, akik bemutatjak a gyakorlatot, ha megigerem nekik, h ha jol viselkednek, akkor JUTALOMBOL vegiguszhatjak a medencet, megy az oromujjongas, fura kis pokok azok is :).

No comments: