Wednesday, December 15, 2010

tegnap volt a suli karacsonyi koncertje, masfel ora igazi elmeny, ha ezt nem is mindig a magas muveszi eloadas okozta ;)

nehany produkcio mar akar profinak is elment, nehanyon lenne mit (nem keveset) csiszolni, de ez egy abszolut nem valogatos iskola, az atlag kornyekbeli gyerekanyagbol ezt lehet kihozni, szerintem a maximumot sikerult

enyem gyermek tegnap delben tudta meg, h a masik 2 fiu, akikkel egyutt olvasott volna fel egy verset (khm, majdnem az egeszet tudta papir nelkul, a maga reszet biztosan), egyaltalan nem is jonnek a koncertre, ki tudja miert nem arultak ezt el a verset kiado es begyakoroltato taneronek...

de az en gyerekem nem olyan csaladbol szarmazik am, h csak ugy meghatral a nehezsegek elol, kiallt egyedul a 300+ nezo es a fel iskolaja ele es elszavalta/meselte a poennal vegzodo (direkt raszabott) verset, hatalmas vastapsot es sok hujjogast kapva a vegen

nagyon nagyon buszke voltam ra, a neve vegig olvashato volt a kivetiton lathato programon, az en okos es gyonyoru gyerekem :)

kicsit izgult, mert az apja nem ert haza, mire el kellett volna indulnunk (es o nyaggatott engem, h menjunk mar, mert elkesik, nem forditva, mint eddig mindig, tavaly is olvasott volna allitolag az altisi koncerten, de el sem mentunk, nem mondta h szerepelni fog, lehet h o sem tudta, nekem meg elegem volt abbol, h mindig a masok gyerekenek a csillogasat nezzem 7 even at, gratulaljak, az enyem meg csak a "tomeg", dolgoztam is aznap es persze megszerveztem volna a helyettesitest, de minek essek el beveteltol, h meghallgathassak par, a csapbol is folyo, karacsonyi eneket a MASOK gyerekenek eloadasaban...), de vegul hazaert, az utcaban talalkoztunk es igy egyutt mentunk es az a ragyogas, ami a gyerek arcara kiult, h az APJA is latni fogja, na az mindent megert (gondolom, remelem, engem is kedvel :P, csak talan hozzaszokott, h en mindig itt vagyok, reggel mikor elmegy, delutan mikor hazajon, hetvegen es unnepen, mindig szinte, az apja a ritkabbik szereplo az eleteben, de persze ha fontos, es ez az volt, akkor o is ott van)



tudom, hol van meg, de nekem megjott az AJANDEK, amire mar a szulinapomra is penzt kertem mindenkitol, meg most karacsonyra is, a kulonbozetet meg kipotolta az en draga uram es tudom, h ennek nem kene igy orulni, mert munkaeszkoz, de annak viszont csudaszep, ha soha semmit nem csinalok vele, csak nezegetem, mar megerte :)
(es ahogy nezem, egy het alatt 50 penzzel lett dragabb, pedig meg nincs is itt a januari afaemeles, ha lehet, talan meg jobban tetszik eztan :PPP )

No comments: