Thursday, December 16, 2010

megjottek a tovabbi egyetemi eredmenyek, az egyik egy sima Pass, ami mas nem is nagyon lehetett volna, illetve persze Fail, de azert ahhoz NAGYON el kellett volna rontanom az utolso 2 dolgozatot/tesztet, mert az evkozbeni produktumom mindvegig 90% folott volt

a masik pedig Grade2 pass lett, amin elszomorodtam, mert ott is vegig 90% folott voltam, es biztos voltam benne, h a vizsgan csak megcsinalok 85ot, hat nem csinaltam, csak 78at :(

mondjuk emlekezve a vizsga korulmenyeire, az a csoda, h meg birtam irni... es megneztem a reszeredmenyeket, hat persze h az utolso fejezet lett a nagyon gyenge, statisztika es irracionalis szamok, 2 kedvenc :(

most probalok arra gondolni, h a bentlakasos kurzuson tok meg nem erdemelten kaptam Grade2-t, valahol kiegyenlitodnek a dolgok es legkozelebb a fel oranyira levo vizsgahelyszinre nem 50 perccel korabban fogok indulni, hanem 2 oraval, h TUTI odaerjek, nyugiban parkoljak, lesz nalam nagy mareknyi apro, majd beulok valami kavezoba elotte es olvasok

na hat igy

viszont a gyerek sciencebol 7C szinten van, az a 3 evvel idosebbek atlagerteke, van aki nem tud tobbet a zarovizsgan sem 15 evesen, legalabb egy high-achiever van a csaladban :PPP
ezzel o az evfolyam legmagasabb szinten dolgozo gyereke sciencebol

nem fogom neki elarulni az eredmenyemet, igy is szenne szivat mar :DDD

tegnap azzal idegelt, h hany evesen tanuljak magyar gyerekek a kor teruletet, mert o 3 (kozeliteses) modszerrel is kiszamolta es a tanar szerint ez csak jovore lesz anyag

tenyleg, hanyadikos anyag magyarul a kor terulete? (khm ize en aszittem h ezt mar reg tanulta, ui mar reg tudja, legalabbis nekem nem tunt ujdonsagnak, h ezt is tudja, hiszen a Fibonacci szamokkal is tud mit kezdeni, az meg egyetemi anyag...)

meg azzal is idegelt, h elkezdte sorolni, h hany zarovizsgat fog tenni

15nel leallitottam, talan 5 a kotelezo, 10 mar nagyon derek (plane ha A+, A, B vagy C minositesuek..., azokkal lehet egyetemre menni), 15 egyszeruen elmebaj, meg minek is, de nem birtam leallitani, hiszen "dramabol is nagyon jo vagyok, nehogymar dramabol ne vizsgazzak!!!", banyek, MINEK dramabol vizsgazni, hacsak nem szinesznek keszul valaki, vagy ha harmatgyenge minden masbol, aztan ezzel csak atcsuszik valahogy, de ha amugy "rendes" targyakbol eleg es jo eredmenye van, akkor minek? bolond ez a gyerek teljesen :DDD

megyek beiglit sutni, ahhoz talan meg jol ertek :PPP

No comments: