Monday, December 13, 2010

Megjott az elso egyetemi eredmenyem, a tobbi 17-en. Negyessel (Grade2) vegeztem a "Matematikai gondolkodas tanitasa kozepiskolai szinten" (Teaching mathematical thinking in Key Stage 3) cimu 1 hetes, bentlakasos kurzuson. Ami azert igen szep, mert ha megbukom sem lepodtem volna meg, olyan szinten fingom sem volt merre hany meter. De ezek szerint jofele vettem a focsapasiranyt, megiscsak ertettem, pedig aszittem h nem. Es hat akkor igy megiscsak fogok jelentkezni a tobbi ilyen temaju kurzusra, van meg geometriai gondolkodasos, meg algebras, meg statisztikas, az lesz meg a vicces :P

A gyerek meg kapott egy ezust fokozatot hazipontszerzesbol, 50 pontert, ami azota majdnem 70, csak ugye az adminisztracios atfutas. Es osszebaratkozott egy igen kedvemrevalo, derek kisfiuval, aki szinten mindenbol a legjobbak kozott van, csak meg tesibol is es kedveli a gyerekemet es a szulei is jofejek, szal minden klappol, tehat bejott a papirforma is, miszerint eppen vandorolnak ki Ausztraliaba. Az en gyerekem ha osszebaratkozik valakivel, akkor az a minimum masik megyebe koltozik, eddig ilyen volt mar 3, iskolarossza Karl, hiperaktiv Aaron es nagyfulu Fred mind beugros tavon kivulre koltoztek es igy fog tenni nemsokara Jordan is. Igy jartunk...

No comments: