Saturday, December 4, 2010

aradozas kovetkezik, egy hetes az uj telefonom

nem volt szerelem elso latasra, en a korabbi nokiat tenyleg nagyon szerettem, de egyreszt szenilis kezdett lenni, beszelgetes kozben kikapcsolt, meg zero toltes utan siman be lehetett kapcsolni es tele volt az elem (es tenyleg meg mukodott sokaig), de a legjobb ficsore az volt, h ugyan az eredeti hivast nem jelezte, de a postafiok uzenetet igen, hivhattam fel 2 perc mulva, aki engem hiaba probalt elerni, masreszt a pasi gepe olyanokat tudott, amit a nokia sosenem es nekem kellett

viszont a csuklomra akaszthattam ha tele volt a kezem (2 ev alatt 1x ha elejtettem), amikor olyanja volt, akkor tartotta a toltest napokig, remekul tudtam vele vezetes kozben sms-t irni (igen tudom :( ), jo volt a hangositasa (nem veletlen, h mint bulitelefont arultak)
na ezeket az uj pl nem tudja, 1 szinben aruljak, semmi szemelyes dizajn, semmi fityego kabalaallatka, puritan nagyon

belul viszont messze van a puritantol, komplett internet van rajta, guglival, ahogy kell, neha nem tudom, h most sms-t irok vagy emailt :)

eeeees, ma ratettem az egyetemi anyagot (meg nincs itt a papirverzio, de fent van az elso par konyv, eloretanulo strebereknek - vagy nekem, aki tuti le fog maradni es most majdhogynem semmi dolga es oszinten bevallja, h mar hianyzik a matek, ez van) es siman elvezheto, olvashato, belezummol, ahogy kell es automatikusan vagja kepernyomereture a lapokat, isteni, lesz mit csinalnom repteri varakozasok alatt :)

tudom, mas, modernebb agyu lenyeknek ez nem uj meg nem is csodalatos, de en itten most annyira oromkodok hogy meg :)

No comments: