Friday, September 24, 2010

Oromkodesek

Mert azert olyanok is vannak, van mar 7 hazipontja, meg tegnap is kapott egyet foldrajzbol, pedig arra csak az utolso fel orara ment be, de olyan szepen dolgozott es segitett elpakolni es a beadott makettje is csudaszep volt (upsz, azt en csinaltam, na mindegy...), es sztem a foldrajztanara kifejezetten kedveli ot.
Szombaton megnyerte a kadetok junior szekciojaban a keruleti verszenyt melluszasban, 7 csapat versenyzett, allitolag meg a nagyok kozott sem volt nala gyorsabb, csak ott meg nem indulhatott.
Uszason felulrol a masodik csapatban van mar, sztem tevedesbol, o sem erti, de birt mindent amit ott kellett csinalni, pedig az mar a versenyelokeszitos csoport, a legerosebb edzestervvel, leghosszabb bemelegitessel stb. Raadasul, amikor a "kedvenc" uszasnemben uszhattak, akkor ez a lukepok rendre pillangozott, ami lassuk be, a legkemenyebb es neki egyaltalan nem megy, iszonyuan is nezett ki amit csinalt, mondjuk en beletemetkeztem az irracionalis szamok es a csoportok gyonyorusegeibe, alig lattam. A kollega idonkent, elottem elhaladva odavetette, h "a fiad nem komplett", de megnyugtattam, h tudom, papirunk van rola :PPP
Befoztem megint lekvart (megint 1 ora alatt, leckeirasfelugyeles es vasalas kozben, szuperno vagyok, most eppen ringloszilvat), ma meg foztem creamed corn-t, bar nem tudom, mennyire autentikus, cukrot ugyanis nem voltam hajlando tenni bele, bar minden recept irta. Nekem nagyon izlett igy is, a gyereknek remelem fog, a pasinak meg valoszinuleg nem marad ugyse. Bar ot a chiliconcarne siman megvigasztalja majd, kivettem egy adagot a fagyibol.

Na ezek vannak mostanaban, meg persze a huje matek, mar kezdek faradni, de mar csak 1 fuzetke van hatra, 1 ZH es egy vizsga, oktober kozepen es irasbeli, aztan januarig pihi.

No comments: