Tuesday, September 7, 2010

Iskola apdet

Felhivott :) Annyira, h alig birtam leloni, h befejezhessem a porszivozast, vegulis csak arra voltam kivancsi h uton van-e mar.
Ma megtudtak a besorolast. A nem felvetelizteto kozepiskolakban streaming van, kepesseg szerint osztjak csoportokba a gyerekeket, egyszerubb a differencialt oktatast megoldani. Minden targybol, a keszsegtargyak kivetelevel, mert ott nincs streaming, a topszetbe kerult. Mondjuk matekbol es sciencebol (kemia-fizika-biologia) nem is csodaltam, de angolbol es spanyolbol is, amit kicsit igen. Hat nem kicsit volt buszke magara, meg mi is ra :).

Megvolt az elso uszas is, a nyaralas utani elso, az erosites jegyeben jol megfuttattak a fiatalokat. 1x allt ki a menetbol, mert nem birta, mentegetozott erosen utana, de vigasztaltam, mert ugye hiaba eros meg edzett, azert ehhez nincs szokva, raadasul itt is a majdnem topszetbe tettek, sztem tevedesbol, azok meg a soknal is tobbet usztak.

En kozben kivancsisagbol bejartam az iskola parkjat, hat fel oras kemeny menettel sikerult korbejarnom, meg szobrok is voltak benne meg folyo, elkepesztoen gyonyoru. Es a maszkalas kozben talaltam egy orias pofeteget, az lesz a reggeli holnap. :)

No comments: