Sunday, April 26, 2009

Vizilabda

felvettek a kolket :). Irtam a ket elfogadhato tavolsagra levo (+-40 perc kocsival) vizilabdas egyesuletnek, az egyik kb. azonnal valaszolt, ma este 6-ra hivtak, h probaljuk ki es tetszettek egymasnak. A gyerek meg az edzo mmint. :) Aszonta az edzo, h a gyerekem "good as gold", amit ora pajdagagasz/testnevelo nemigen szokott mondani, de ennek most tetszett. Nana, remekul tapos, jo sokaig birja viz alatt, a korulnezos-fejfeltartos gyors- es hatuszasa itt meg kifejezett elony is. Egy kezzel labdat dobni a tobbi sem nagyon tud meg. En marha eroltettem, h vegye fel az uszoszemuveget, amit utal es hat persze nem is szabad, balesetveszelyes, de o ha teheti sosem hasznalja amugysem. Eletkorilag a kozepmezonyben van, inkabb fiatalabb, magassagilag meg a nagyobbak kozott, a laba is jo 39-es. Es hat a felmagyar-felolaszsaga is vizilabdara predesztinalja, nemhiaba ugyetlenke krikettben :PPP
De ami a legfontosabb, h neki is tetszett, pedig volt nyervogas odafele, mint pl: Miert akarod, h labdajatekot jatsszak, tudod, h nekem sosem passzolnak es engem sosem valasztanak a csapatba? Nem szeretem a versenysportokat! Apa aszonta, h ez nagyon kemeny sport! Alig birtam gyozkodni, h ez nem olyan labdajatek, nem kell hozza futni, a csapatot egyelore az edzo valasztja (keves eselye van egy onszervezodo vizilabdameccsnek, sokkal kevesebb, mint egy focimeccsnek a grundon ugyebar), nem kell versenyezni, lehet csak ugy poenbol lejarkalni edzesre. Az utolso kifogasert meg meg kell az apja fejet mosnom, mit remisztgeti (gondolom aszitte, ez majd imponalni fog ennek a finoman szolva sem erofesziteskereso gyereknek :P). Viszont szo nelkul vegiguszkalta a melyben az 1 orat, amibol a fele volt labdas adogatas, kapura loves, a masik fele ilyenolyan uszkalas (messze nem olyan strukturalt, mint az uszoleckeken), faradt sem volt utana, viszont remekul vacsorazott. En meg majd viszem a laptopot es elleszek a lelaton, mint a befott. :)

Azon jot vigyorogtunk az edzovel a legelejen, h arra az utasitasra, h usszon le egy hossz gyorsot es egy hossz hatat, bemutatta a legszebb tankonyvi melluszasat, majd visszafele egy tulelokinlodasra hajazo pillangot. Mondta neki az edzo, h ilyen szepen itt sosem kell majd usznia, amitol szerintem igen megkonnyebbult a csemete. :D

No comments: