Tuesday, April 21, 2009

Tabor

A gyerek reggel elment az iskolaval taborozni ide:
http://bowles.ac/
Nekem meg hianyzik mar most is :(. Gyalog elmentem a faluba, visszavittem a konyvtari konyveket, bementem a fonalasboltba es szorakoztattam az osztalytarsanyukat, aki a SM miatt egyre kriplibb, ez borzaszto, velemkoru no es szepen lassan toloszekbe kerul :(.
Aztan szinten gyalog elporoszkaltam a tecsoba es alapszinten ismet felszereltem a haztartast. A sok gyaloglasnak az egyik oka az egeszseges eletmodom (sic!), a masik, h a pasi elhanyta vhova a kocsi kulcsat, izgi lesz holnap 18 merfoldet setalni a meloba...
Kozben mostam is egy csomot es ami a vicces, meg is szaradt a reggeli adag, olyan jo ido van. A pakolas meg messze nincs kesz, de holnap muszaj lesz fuvet nyirni, kulonben lassan a kaszasembert kell hivni, mert a funyiro nem lesz eleg. Foztem is finomat, meg sutottem meg reggel bagelt, az mostanaban nagyon megy nekem ;).

A turabeszamolot majd folytatom. Csak most hianyzik a gyerek :(

No comments: