Sunday, January 5, 2014

Komment

Egy blog eddig nyilvanos kommenteleset zartta tette a blog gazdaja. (Valoszinuleg reszem volt ezen donteseben :P)
Irtam egy kommentet egy bejegyzesehez, de persze nem vagyok a blog tagja, hat nem is kommentelhetek (gondolom azok lehetnek a tagok, akik megfelelo kommenteket irnak), berakom hat ide. Majdnem posztkent is megallja a helyet. Totaw-rol morgolodik a szerzo eredetileg, meg vmi filmrol, de az nem erdekel tenyleg.

Koszi, h belinkelted, ez a cikk mar akkor is nagyon tetszett, most sincs ez maskepp. Minden szavaval egyetertek. Mi kozom hozza, h vki mekkorat ugrik, dob, milyen gyorsan fut? Plane ha utana a sportteljesitmenyet olyan elelmiszerek fogyasztasanak reklamozasara hasznalja, amik fogyasztasa a sportteljesitmeny elereset leginkabb csak akadalyoztak volna.
A sport hobbi. Mint a politika vagy a szex. Nem teregetem ki a sajatomat es nem vagyok kivancsi a masera. Nem erdekel, mennyi idot fektetett a teljesitmenybe valaki, maganugye, magaert a teljesitmenyert kellene csinalnia. Kivetel ez alol a fiam, akire nagyon buszke voltam, amikor megnyerte a melluszast, meg masodik lett gyorsban (vagy forditva, kit erdekel igazabol), de o a fiam, egy idoben a bilibe termelt kakaja is buszkeseggel toltott el, ki legyen ra meg a teljesitmenyeire buszke, ha nem az edesanyja. Igazabol a sajat teljesitmenyemre lehettem buszke, h olyan sok even at hordtam uszodaba, fizettem a borsos dijakat, pedig anno ket uszoiskolabol is kirugtak, mert nem birtak vele.
De hogy vadidegenek mennyi idot meg energiat feccoltek egy sportesemenyen reszvetelbe, hidegen hagy. Es orulnek en is, ha nem tolnak az arcomba.
Plane amig a sport semennyire sem tomeg, amig barmely normalis (ertsd nem hatevesen olimpiai baberokra ahitozo, csak esetleg jatszani szereto) gyereket napokon, esetleg heteken belul kigolyoznak az egyesuletbol, ha nem tehetseges. A tobbit meg hajtjak, lelkileg es gyakran testileg is terrorizaljak, kben reg abbahagyna. Hany Down-koros jatekostarsad volt? Hanyat latsz az uszodaban egyutt uszni tanulni a tobbivel? Elarulom, meg tudnak tanulni uszni, csak lassabban. De a labukat sem tehetik be.

A leidiotazas hol olvashato elsokezbol?


1 comment:

Cinkapanka . . . said...

Sehol sem olvasható belőle. Gondolom megint olyasvalaki írt postot aki egyébként nem tud szöveget értelmezni és ez a reakciója rá, hogy akkor tiltsuk le a kommentelést és csak tagoknak.