Tuesday, May 24, 2011

jeeee, pedig aszittem,

h egy teljes egesz honap kimaradt blogilag, de nem is, apro oromok :)

azt hiszem, kb remenytelen lenne az elmult 5 het esemenyeire emlekezni, kulonosen, h rengeteg volt beloluk, de szeretem a kihivasokat

es h ne csak nekem legyen kihivas, hanem az olvasonak is, ezert visszafele es neha lougrasban fogok haladni (ezzel kis bepillantast engedve messze nem konvencionalis agyberendezesem mukodesebe)

tehat tegnap este elvittek az ebayre felrakott utolso (eddig legalabbis) butordarabokat, nevezetesen a gyerek nappalisarkabeli iroasztalat es a haloszobajaban levo nagy paxot, ami a pasit arra inditotta, h a kialakult ures szobareszbe atpakolja a 2 fotelt es az amugy odaszant konyvespolcot es ezzel "olvasosarkot" alakitson ki, mert o ilyen vicces fiu, amit en, amint hazaertem, meg is szuntettem, merugye "nem ugy szokott lenni" es en nem vagyok vicces semennyire :P, viszont a visszarendezes utan rajottem, h ha nem is pont ugy, de nem volt a pasi otlete sem hujeseg, majd meg gondolkodom rajta (mert bar humorom nincs, meggyozheto vagyok ;) )

es mivel jovo heten szunet van a csalad iskolaval kapcsolatban allo tagjainak, ezert kitalaltam, h mi meg sosem lattuk az Eden projectet Cornwallban es az milyen franko, tehat oda fogunk menni es mivel csak oda 6 ora az ut kocsival, ezert ott is alszunk es mivel azon a kornyeken vannak a legeslegtutibb angol szorfstrandok, ezert nem csak 1x alszunk ott, hanem 4x, hadd szellovagoljon az a gyerek, tehat az estem a net bujasaval telt el, ugyismint szallas, szorfsuli stb (es ott a messzi tavolban majd en is kiprobalom, a mi kis tavunkon mindenki ismer engem mar, ott nem egetem magam, aztan ha kiderul, h ostehetseg vagyok, akkor majd itt is fogok szorfozni hehe)

tegnap delben megszemleltek a lakot, h alkalmas-e egy nyelvtanulo diak szamara ideiglenes elohelykent, ui erre is ra birtak venni, h legyek vendeglatoja a nyelviskola diakjanak, egy 12 eves spanyol fiu szemelyeben, akit egy honapig fogunk itt ajnarozni juliusban (majdnem azt irtam, h kerulgetni, de az nem lett volna tul pozitiv, pedig jelenleg igen pozitiv vagyok ezugyben)
Dani nagyon lelkes, mar tudja, miket fog vele megkostoltatni, elso menetben a F&Ch lesz a menun, aztan o csinal pizzat (lasd meg az angol eletmod megismertetese) es elvisszuk Chessingtonba is
asszem az erte kapott penz el is fog menni siman, ebbol sem fogunk meggazdagodni :PPP

a szemle elott tehat megagiga takaritast vegeztem, ami annal is megagigabb volt, mivel a takilany udul 2 hetig (poor me)

vasarnap NEM mentunk a rendorlany unokahug kertjet gazolni, pedig az anyja 5 hete feliratta velem a naptarba es en igazabol mentem volna is, de amikor szerdan vagy mikor felhivott, h ugye nem felejtek el vinni egy tesztasalatat (wtf?), a lanya meg a hatterbol beszolt, h vigyek marinalt csirket is a bbq-hoz (WTF???), akkor vmi elszakadt es bar kedves mosollyal a hangomban megigertem, h megteszem ezugyben (is), amit tudok, mar tudtam, h nem fogunk menni
van az en kertemben pont eleg gaz, amibol a rendorlany soha meg egy szalat ki nem huzott (mikozben en meg az olasz rokonokat is vittem a 3 db kerti sufni lebontasahoz, amibol szinten a tulaj vette ki a legkisebb reszt, joval kisebbet, mint az akkor is mar majdnem 80 eves nonna) es ha belegondolok, SOHA SEMMIT nem segitett meg nekem, de olyan szinten semmit, h pl az asztal megteritese v leszedese is meghaladta mindig az energiait, ha meg a tapot is vinnem kell magamnak (btw ha jot akarok enni, akkor ugyis vinnem kene, a tesco fehercsomagolasu 12% hustartalmu kolbasz es hasonlo nyalanksagok melle), akkor inkabb maradok itthon, legalabb a benzint megsporolom... meg a hatam sem tollas ugyebar

tehat a nemgazolas miatt fennmaradt rengeteg idonket a gyerek szobajan vegzett utolso simitasokra forditottuk, ezzel lett neki az agya vegeben ejjeliszekreny/polcos izeje, meg SOK konyvespolca (majdnem ilyen, csak ajto nelkul es nem ekkora es a vaz nem fekete, hanem sotet dio szinu)

szombaton a szokasos reggel_uszoda_tanitassal, delutan_uszoda_gyereknezessel zsibbasztas utan meg elmentunk az ikeaba, megvenni a masnapi utolso simitashoz szukseges dolgokat es mivel az ikea a szombat esti csucsban inkabb nem alkalmaz emeleti okosokat, a foldszinti, esellyel mogyoroval fizetett fajta meg a csokolade teaskanna hasznossagaval bir, ezert valamit elfelejtettunk, amiert masnap mehettem vissza, talan soha meg nem toltve 12 percet az epuletben, vilagrekord :)

a delutani uszodat rendhagyo modon nem a kocsiban alvassal toltottem, hanem megneztem a gyerek elso 30 percet, amikoris fejesugrast/rajtokat tanul es haaaat tadam, dobperges, megtortent, amire csak almomban mertem vagyni is, megtanult szabalyos fejest ugrani
csinaltam fotokat meg videokat, de mindig van rajta masik gyerek is furdoruhaban, ezert, az itteni szokasokhoz igazodva, inkabb nem teszem fel

a mult het eleje-kozepe benito unalmassaggal telt a tanulas jegyeben, 4 heti anyagot probaltam magamba gyomoszolni 1 het alatt, de csak 2.5 het sikerult, ezert a beadando dolgozatbol 26 pontnyi valasz alapban hianyzik, kivancsi vagyok a tobbire
kertem ugyan halasztast, de valaszra sem meltatott a tutor, hat igy jartam, valahol jogos
merugye hiaba voltam majdnem egy hetig beteg, meg az ocsem is itt jart a csudaszepsegesedestunder lanykaival par napot (meg a felesegevel es o is imadnivalo, de a lanyok sajnos mindent visznek, a csalad felnott tagjaira kevesebb figyelem jutott ;) ), meg a gyerek szobaja es az ezzel jaro elkepeszto mennyisegu melo, meg az egyebek, azert csak nem fektettem bele eleg energiat
ami a dilemma most, h hagyjam a kimaradt reszeket szeptemberre es kezdjem a kovetkezo anyagot azonnal (megelozve h megint igy elcsusszak), vagy szukseg lesz arra a tudasra elobb es inkabb potoljam most, csuszva a kovetkezo adaggal is kicsit, meg nem tudom, asszem az elobbi lesz

a megelozo hetvegen Readingben voltunk egy igen jo matekos-csillagaszos-medikus comedy-shown (Ben Goldacre, a Bad Science c. konyv iroja, Brian Cox asztrofizikus-rocksztar voltak a fellepok tobbek kozott)
jott velunk a pasi batyja es beugrottunk az ocsem barataihoz, akiknel ok akkor laktak (hozzajuk mentek eloszor, aztan jottek hozzank 2 napra, aztan vissza) egy kertipartyra, amibol benti party lett az idojaras nemkedvezesebol kifolyolag

penteken ocsemekkel elmentunk Hampton Courtba, ami sztem egy isteni hely es eldontottem, h el fogok menni egyedul es vegighallgatom az audioguide osszes mellekszalat is, mer ugy nem lehet, h 4 evesek fagylalttal kenik az embert ossze, 12 evesek fekete lyukakrol beszelnek, 41 evesek megcsak ugy altalaban unjak :PPP
a 6 illetve 30+ evesekkel lehetne valszeg ;)

a megelozo hetvegen (es itt kezdenek az esemenyek osszefolyni), egy 25 eves hazassagi evfordulo alkalmabol rendezett un. barn-dance-ra voltunk hivatalosak, ahol a megfelelo mennyisegu alkohol elfogyasztasat kovetoen sokat tancoltunk is, ami engem tekintve nem meglepo, a pasit tekintve kisebbfajta csoda :P
a gyerek az estet a bufe sarkaban toltotte a pasi telefonjan tetrisezve
a barn-dance szombaton volt es mivel penteken nem volt idom a megigert 60 adag teszta/rizs/kuszkusz salatat, valamint a megfelelo mennyisegu (kb 200 db) minizsemlet elkesziteni, ezert a szombat delutan a 2 oras hazaerestol a 7 oras indulasig (az oltozkodesre es sminkre forditott 10 perc kivetelevel) frenetikus sutesfozessel telt el
az eredmeny minden igenyt kielegitett, bar a logisztikan meg van mit csiszolni ;)

osszefoglalva, faradtak vagyunk, de a haz kezd igen lakhato format onteni (ideje elkoltoznunk ???), erosen elgondolkodtunk a gyerek bentlakasos kollegiumi elhelyezesen is, a szobaja ui annyira szep, h barmelyikunk azonnal bekoltozne ;)
mar csak a kerttel kellene vmit kezdeni, de asszem a konnyebbik vegen fogom meg a feladatot es kerteszt hivok...

No comments: