Tuesday, April 19, 2011

pakolunk, kb allandoan

a terv, h a gyerek uj szobabutort kap, immar valosag, elmentunk kivalasztani is, o alapban feketet szeretett volna, de egysegfrontot alkottunk az apjaval ezugyben, nem kap fekete butort

a heten elcipelem a pasit es meg is vesszuk, aztan osszerakja/uk

most o elrepult husvetolni a nagyszuleihez, en meg pakolom a szobajat, igazabol eddig sem segitett csak hatraltatott, minden szirszart megtartana, vegre haboritatlanul lehetek konyortelen :P

a tobb tonna legoja megy a padlasra, egyelore nem merem kidobni, mindket pasi itt nyigott nekem, majd kidobjuk amikor az unoka(k) sem tudjak mire hasznalni, tobb tonna funkciospecifikus muanyag bizbaszszal nem lehet jatszani, ez nem az a lego, amin en felnottem, kbozo meretu es szinu kockak, minden kompatibilis mindennek, ebbol csak szornyeket lehet kesziteni, semmi mast (nem akarok belegondolni az ertekebe sem)

es hat a konyvek, anyam, ennyi konyv es egyelore az uj szobaberendezesbe nem terveztem konyvespolcot (upsz), az nalunk amolyan alapdolog, talan ezert, mint a fuggony vagy a villanykapcsolo, azt sem tervezi az ember kulon

az ido valtozatlanul nyari, napos es meleg, a ruhak kint szaradnak hetek ota, imadom

ha lesz idom, meg kerteszkedni is kimegyek, egyelore pakolooooook....


es a nap hire, h elvittek a szemetet egy nappal elobb a husvet meg a jovoheti eskuvo miatt, ma reggel allati fura erzes volt, h mar szerda???? hova lett a kedd??? aztan felebredtem :) (es rohantam kirakni a mult heten is elfeledett dupla mennyiseget)

No comments: