Wednesday, May 25, 2011

auti

regen nem irtam a gyerekrol, meg az o extra dolgairol, es nem azert mert azokrol nem irok, hanem mert nimigen tortennek mostansag, nagy, megirnivalo esemenyek, a kicsikhez meg mar hozzaszoktunk

tegnap viszont tortent es annyira tipikusan aspi-auti, h inkabb leirom

en mentem a fiukert a kadetokhoz este, ahol 2 kbozo oktato/felnott/tiszt is elkapott, h muszaj velem beszelniuk, mert a gyerek botranyosan viselkedett mult penteken a hajozason (pentekenkent nem 7re, hanem 6.30-ra kell odaerni es 10 percen belul a minibuszban ulve utaznak a valamilyen nem messzi to fele, h aztan ott 2 oran keresztul gyakorlatban is probaljanak tengereszkedni, mert vicces a hazikoban csomot kotni a kotelre, meg masirozni meg loni is, de asszem az igazi az a hajozas) es ha ez megismetlodik, akkor nem fogjak vinni (ami azt jelentene, h orokke egycsillagos alapkadet marad, mert a hajoban dolgozva lehet csak elolepni, minden mas csak a dekor), veszelyes amit csinal onmagara es az egesz hajo legenysegere, tegnap egesz este kulon foglalkozott vele valaki, a "hogyan viselkedunk hajo legenysegekent" temakorben oktatva ot es szeretnek ok is elmeselni a sajat verziojukat, ne csak a gyerektol halljam

amiben az a fura, h en kerdeztem a gyereket a hetvegen, h mit csinaltak, es magyarazott is a szokasos animalt modjan, h ki hol ult, meg ki vezenyelt, meg hogyan eveztek es h o nem evezett csak tanult, teletuzdelve terminus tecnicusokkal, amikbol semmit nem ertettem es ami miatt a negyedik szotol monoszkop alatti "feher zaj" lett a magyarazatbol, de nem ereztem ki belole semmi rosszat (merugye se hazudni, se titkot tartani nem tud meg mindig, az apjat neha atveri, de engem eddig meg soha nem tudott, a testbeszede/mimikaja elarulja)

azt mondta, h "senki nem volt merges ram", nem kiabaltak vele, nem szoltak ra, az egesz tortenet derult egbol volt neki villamcsapas, majdnem sirt is, amikor meghallotta, h ha ez megismetlodik (es itt ketsegbeesve kerdezte, h MI ismetlodik meg, MIT CSINALTAM???), akkor nem fogjak vinni, itt osszeomlott

remes volt latni, h oszinten fogalma sincs mirol beszelek, ahogy leolvadt a boldog kis arcarol a mosoly (mindig felspannolva, orommel telve jon haza onnan, nagyon jol erzi magat mindig), majdnem en is sirtam, meg mar nem is tudtam mit mondani, hiszen addig is csak tolmacsoltam, de tenyleg ugy tunt, ket teljesen kulonbozo filmet neztunk, nem ugyanarrol szolt a tortenet egyaltalan

en azt hittem, mar nem fognak meglepetesek erni igy masfel ev utan a kadetokkal, raadasul a 2 oktato nem uj, ismerik egymast 1-1.5 eve a gyerekkel mind a ketten, de tevedtem
irtam nekik egy kozephosszu kedves emilt a "hogyan kezeljunk aspi gyereket" temakorben alapfokon, amire kaptam egy 1 soros valaszt, amibel korbekuldtek az osszes oktatonak/felnottnek, meglatjuk mi lesz
a gyerek a maga vegletes modjan tegnap kifakadt, h abba fogja hagyni a kadetkodast, mirt hiszen "semmi ertelme igy, semmi ertelme", de remelem, h nem teszi azert

na ezek vannak nalunk mostansag

No comments: