Thursday, February 11, 2010

Tudok elni :PPP

szolg kozl, az egyensulyszervem meggyogyult, mar ha az volt a baj egyaltalan.

A cim arra utal, h fogadkozasaim ellenere megint kezdek viz ala merulni. A het vegen anyosom szulinapi partijat hostolom, az a vicces h meg arra sem emlekszem, MIKOR es plane MIERT hivtam meg a pasi egesz csaladjat 2 reszletben 2 napra??? Valahogy ugy tunik, h nem is en voltam, kesz tenyeket kozoltek, de nem volt erom tiltakozni, plane h valamikor karacsony korul lehetett, lehet h reszeg is voltam, ki tudja. A lenyeg, h ma este tutoring lesz, amikor le kellene adnom az elso elesben meno dolgozatot, ami kesz van, de at kene masolni tollal (es nem itt blogolni :PPP). A hetvegen scuba tanfolyam 2. resz, arra meg kene tanulnom az elso 2 fejezetet (a centi vastag konyv fele, igaz van benne kep jocskan, meg padi ontomjenezes rogyasig es amerikas kretensegek is, pl "a scuba diver mindig hepi" na ja... mot komolyan, ez MIERT kell???) Szombat reggel tanitok, as usual, pentek este szinten, pentek reggel anyukas kavereggeli, amit egyreszt ki nem hagynek (uj pletykak hehe, az en gyerekem semmit nem mesel), masreszt a zarobalt kene megszervezni (ez nem szokasos, csak nekunk tenyleg jo kis osztalyunk jott ossze, gyerekileg talan nem annyira (sztem), de anyukailag mindenkeppen) es h hol meg mikor, meg hogyan, meg egyaltalan es persze meggyomoszkolnem a kismenyem 1 eves kockafeju (szo szerint, van egy el a koponyajan, remeljuk h kinovi, de egyelore nem ugy nez ki :) ) kisoccset is. Meg ugye kitakaritani a lakast, kitalalni a menut (fozni elore?). Tegnap volt egy lajtosabb panikrohamom, ami leginkabb abban nyilvanult meg, h ordibaltam az osszes himnemuvel, a pasinak meg is mondtam miert, kerte is az elnezest a csaladja miatt :DDD

Tehat hiaba fogadom en meg, h csak annyit vallalok, amennyit kenyelmesen, mosolyogva, szivesen elvegzek (pl nem irtam az egyetemes tanulast, mert az az en makonyom, a huje sequence-kkel vegeztem, jonnek a korok es tarsaik, nyami), pont a panik elkerulese vegett, hiaba dolgozom keveset es ott es ugy es azokkal ahol es ahogy es akikkel szeretek, ha masok megszervezik nekem az extra programot.

Oh, a mindenek csucsa poen, h a villanyzuhanyunk a veget jarja, a gyerek mar egyaltalan nem hajlando mosdani, tehat vasarnapra talaltam egy Belat (ez a neve, es magyar :) ), aki persze soha maskor, mint a szulinapi ebed kozepen fogja szetkapni a furdoszobat. Emlitettem mar a szappanopera kifejezest? :D

Erik a takaritono bevetese, bar ettol is fazok, utalok masokat lecseszni, inkabb megcsinalom magam, viszont takaritani is utalok, patthelyzet :)

No comments: