Wednesday, February 3, 2010

Home Shopping

Teljesen tudomanyos alapon osszevetettetem a szamomra elerheto 3 nagy, hazhoz is szallito szupermarketet, nev szerint tesco, asda es sainsburys.
A feladat nem volt egyszeru, mert nem mind arulja pont ugyanazt, pont ugyanakkora kiszerelesben, leginkabb a sajatmarkas termekeknel volt elteres. Nem tudomanyos a modszerem, hiszen eleg szuk keresztmetszetet vizsgaltam, nevezetesen azokat a termekeket, amik a listamon voltak, amikre nekunk eppen most szuksegunk van es most jut eszembe, h hust nem is vettem, banyek, megis be kell mennem valami boltba, bar az legalabb raer holnap es waitrose lesz, az aktualis nagy kedvenc (m&s nem esik utba...).

Relative az asda a nyero, viszont a legnagyobb organic valaszteka a tesconak van es ok hozzak ki ma este mindossze 3 fontert, a masik ketto holnap este elott nem all velem szoba es 4.5 a szallitas (vagy meg tobb csucsidoben). Sainsburynel vasarolni szerintem erzelmi alapon mukodhet csak, dragabb is mint a tobbi a legtobb esetben, a valasztek szukebb es persze a szallitas sem olcso.

Tudom, h nem vagyok komplett, de regota furkalt mar, h melyik eri meg jobban, hat most tudom. Ja es meg regebben, amikor gyakran vasaroltam igy, megjegyeztem, h az asda siman megcsinalta azt a viccet, h este 11kor leszallitott nekem masnap lejaro husfelet, tejtermeket, 2 liter tejet 1 nap alatt meg mi sem iszunk meg. OK, nem jart le, na de este 11kor banyek??? Volt h ketsegbeesesemben nekialltam akkor fozni, h feldolgozva tegyem el a cuccot, ne romoljon mar ram. A tesconal ilyen mokakra nem emlekszem.

Na megyek, varnak a Fibonacci szamok :)

No comments: