Friday, February 5, 2010

Egyensulyszerv-gyulladas

Bebebe, az van nekem :PPP
Eloszor aszittem terhes vagyok, de az lehetetlen. Aztan aszittem valami nemjot ettem, de akkor mas is rosszul lenne. Aztan a magas vernyomasomra gyanakodtam, de az inkabb alacsony, sot nem inkabb, direkte alacsony es a szedulest meg okozhatna, de az intenziv hanyingert nem nagyon.

Maradt a sokaig agyban fekves, szigoruan vizszintesen, aztan aprankent felemelkedtem, kozben a pasi telefonjaval jatszottam, a gyerek meg egyutterzoen felajanlotta az ipodjat es hozott nekem inni is. Aztan ugy 10 korul megint mukodtem. Este az ugralason a doktor anyuka mondta h nem agyrakom van (ez volt a mindentvivo negyedik opciom), hanem egy virus ul az Eustach kurtomben, h kapna be. Valszeg a hete ota tarto krahacsolasbol jutott oda valami nemodavalo es most bulizik. Kezeles nincs, majd elmulik. Addig meg lassan keljek fel. Ha a kiszaradasig hanynam magam, akkor menjek korhazba, de egyelore nem halad a dolog ebbe az iranyba halisten.
Na tessek, mire nem jo a rendszeres sportolas, tagul a vilagkepem ;)

A gyerek amugy a kedvesseget verbunkosaggal adagolja felvaltva, nehogy elbizzam magam, mar annyira abszurd a hujesege, h rohogok rajta, mikozben inkabb makarenkoikat kellene osztogatnom, de olyan nalunk nincs, hat lassabban lesz nem verbunko, merthat csak kinovi/kineveljuk belole.
Csak kis izelito :)

"Do you hate me so much, to give me SMOOTH pickle, instead of the chunky one?" Amikor kifejtettem neki, h a nem darabosbol 241 akcio volt, akkor meg hozzatette: "Hja, mert mas nem olyan huje h megvegye, azert adjak ilyen olcson..." Kabbe, lehet menzan is ebedelni, vagy sk kesziteni, zsebpenzbol megvenni a sarkon, rengeteg az opcio :PPP Nem is olyan ehetetlen a smooth pickle. ;)

"Stupid woman!" Ezt azert kaptam, mert a felhomalyos szobaban olvasott es mikozben az ablakhoz probaltam eljutni az akadalypalyan keresztul, amit legobol, ruhabol, konyvekbol es apro acelgolyokbol epitett, h a fuggony elhuzasaval FENYT varazsoljak (h o olvashasson), levertem valami legomonstrumbol egy darabot. Mondjuk itt nem rohogtem, hanem ordibaltam vele, aztan jott bocsanatot kerni, latta h tullott a celon.
Harc az elet. Ez lesz az uj mottom...

1 comment:

Annus said...

Szia, Panni blogjáról találtam ide hozzád!
Bizony jól mondta a doki barátnőd, hogy mi lehet a probléma. Nálam is jelentkezett a baromi durva szédülés és a hányinger..olyannyira, hogy meg sem álltam a maszek MR-ig...
..és biza tényleg vírus volt...akkor kezdett gyanús lenni,mikor 2 hét múlva a férjemen is előjött...
Üdv
Annus