Tuesday, July 7, 2009

Es esett egesz hetvegen

minek okan a szombaton kiteregetett (khm, tudom, de akkor eppen nem esett es remeltem, h vege) ruha mara szvsz vizesebb volt, mint amikor kiteregettem, tehat beszedtem, ujraoblitettem a gepben es kiteregettem bent, bekapcsolva a telikert padlofuteset, mert ma delutan szuksegem lesz par dologra. Azota egyebkent tuz a nap es huszonsok fok is van, tehat a telikertben megmaradni nem lehet es mar majdnem minden szaraz is, vagyis a kivant celt (=szaraz ruha) elertem, de banyek azert ez megiscsak tulzas.

Pancsersegben egyebkent a vasarnapi napomat semmi nem mulhatja felul. 9re mentem helyettesiteni vkit egy meg sosemlatott uszodaba, tehat igyekeztem nem elkesni. Sikerult is 8 elott odaerni, na nem mert ennyire tulbuzgo lettem volna, valahogy az ora ismerete kiesett olyan koran :P. Persze egy filler sem volt nalam, kis morfond utan inkabb hazamentem, kiteregettem (igen, azt, ami utana 2 napig azott), ki- es bepakoltam a mosogatogepet, ittam meg egy kavet, majd eppencsak nem elkesve mentem tanitani... Azt hittem, ezt nem lehet fokozni, de sikerult, este a vizilabdara nem vittunk uszonacit, a nagyon konformista kolok meg nem volt hajlando alsogatyaban uszni. Nem egy tanitvanyom csinalta mar, szvsz nem a vilag vege, de az en gyerekem maskepp gondolta, ezert a medence erintese nelkul hazajottunk.

Tegnap megjott a bizonyitvany, 4 surun gepelt A4 oldal, nem sok sablonszoveg van benne, legalabbis jobban raillik a gyerekre, mint a noi magazinok horoszkopjai :P. Szeretik, ez sut belole, majdnem bogtem, tenyleg meghato. Meg az is, h a testneveles 3ason kivul minden 1 es 2. Most ugyan tobb 2 mint 1, de kicsire nem adunk, matek, technika, szgep es meg vmi 1, az a lenyeg. Meg franciabol is 2est kapott, bar szerintem meg mindig nem ert egy kanyi hangot sem, beszelni meg plane semmit, de at kene mar ugranunk a bekazabalokhoz, h elesben is lecsekkoljuk, hatha megis :P.

A mai nap hire, h eperlekvart foztem. A gyumolcs minosege sajnos sok kivannivalot hagyott maga utan, ezert, h a kvittines mennyiseg meglegyen, hozzaadtam a gyereknek natur fogyasztasra vett, aranyarban mert malnat is, kb 1:4 aranyban. Az eredmeny valami egeszen kivalo lett. 7 uvegecske (meg egy jo evokanalnyi azonnali nyalakodasra) lett teli, finom, szep szinu, friss izu lekvarral. Most elkezdtem egyeb kombinaciokon gondolkodni, bar nalam a sima eperlekvart nem uberelni amugysem semmi. 1 ora alatt megvolt, kozben 2 telefonom is volt, de kavargatni lehet beszelgetve is. Tehat folyt kov. eperrel, majd kesobb, ha berik a szedrunk, akkor abbol is, 3 v 4 eves a noveny es hihetetlen mennyisegek vannak rajta az iden, nagyon amator metszesem dacara (vagy pedig ostehetseg vagyok, ui h melyik a 2 eves vesszo, azt csak szinkodolva lennek kepes felismerni, az meg ezen nincs, tehat erzesre mentem, ui a 2 eveseken nem terem gyumolcs, csak a helyet foglaljak). Eddig leettuk ugy natur, ahogy erett, lett 2 vagy 3 almas crumble is, de iden muszaj lesz befozni is, ami persze edes kotelesseg. :)

No comments: