Wednesday, September 28, 2011

egyezseg

kezet raztunk a gyerekkel arra, h nem piszkalom tobbet hazifeladatokkal, azt es ugy csinal, ahogy neki tetszik, megbizom a jozan belatasaban
ha nem akar egy targgyal foglalkozni, hat ne tegye, egyszeruen nem birom ravenni, h nekilasson a templommakettnak, amit a tortenelemprojekt kereteben ebben a trimeszterben csinalnia kellene (mondjuk nem is latom sok ertelmet ennek az allando makketezesnek, volt mar var, meg egy masik is, ok, ha vki szreet, makettezhessen, de o nem szeret, nekem meg nincs idom :P)

egyet kertem, h pusztan a tanar iranti minimalis udvariassagbol kifolyolag legalabb a fuzetet vigye el minden orara (meg ugy altalaban legyen nala felszereles)

amugymeg tenyleg mit varnek meg el tole? csodalatosan zongorazik, bevettek az iskolai zenekarba klarinetosnak (bar alig varja, h a jelenlegi zongorista Husvetkor elhuzzon erettsegi elokeszito szunetre es onnantol o zongorazhasson :) ), sportversenyeket nyer, matekbol mar nem a 16, hanem a 18 eveskori vizsga konyveit kuldtek haza, hadd oruljon, oszt ez orul persze, szgepet programoz, olaszul es magyarul tanul (khm, ezekbol kiverem belole a hazifeladatot, amugy poroszosan)
5 kituntetest kapott tavaly ev vegen, tenyleg kit erdekel, ha nem 6-ot vagy 7-et???

annak oromere, h levettem rola a templomepites terhet, elkezdett osszefoglalo elemzeseket vegezni a latin-spanyol-olasz nyelvek nyelvtanarol, csak mert erdekli (es rohangaszik ide a felfedezeseivel, h az olaszban/spanyolban 3 ragozas van, a latinban meg 5 es vajon miert es ez milyen erdekes, en kesz vagyok :) )

nem tudom, melyik gyereknek tesz igazan jot az iskola (barmilyen iskola, akar a jo is)
ennek az tesz jot, ha HAGYJUK, h tanuljon, ami erdekli, amikor erdekli (btw a diaksekszpirt mar kiolvasta, 2 ev mulva lesz anyag)

vege a mateknak 10 nap mulva, vegre elkezdunk elni, elviszem valami jo helyre hetvegen


delutan vizsgaelokeszitoztem egyet (korabbi vizsgakat oldok meg, le lehet tolteni a zegyetemtol), csak elfelejtettem magammal vinni a kezikonyvet (amely konyv a vizsgan is hasznalhato, hiszen ki bir minden kepletre emlekezni) es 1 ora alatt 10 kerdesre tudtam valaszolni konyv nelkul, a vizsgan 12 lesz 2 orara, asszem lazulhatok kicsit (mmint nem lazIthatok, azert keszulni tovabbra is kell, ui a 2 kihagyott kerdesre meg otletem sem volt elindulni, total feher folt, de asszem az atmenes nem lesz gond. legalabbis 2008-ban atmentem volna :PPP)

No comments: