Thursday, April 1, 2010

Lead Teacher

Az lettem, magasabb oradijjal, tobb felelosseggel, egyedul managelve az uszodat egy egesz delelott szombatonkent :)
Annyira vicces, sosem akartam ebben karriert csinalni, pusztan elvezetbol csinalom, csinalnam ingyen is de annyira jol esik, h igy elismernek. 4 eve ilyenkor meg eszembe sem jutott, h valaha nem egy irodaban fogok ulni es rajzolok a betevoert. Nagyon nagyon bejott a karriervaltas, persze kellett hozza egy mindenben 100% a hatam mogott allo pasi es ez az orszag, ahol minden lehetseges, csak neki kell latni. :)

Mar csak az a kerdes, h matektanarnak is leszek-e ilyen jo? Igy 2 hetes elmaradassal a programban ez nem tunik annyira biztosnak, mint par honapja, de nem adjuk fel. Batoritasul nemregen kaptam az OUtol egy melt, amiben arrol irnak, h hogyan lehet szakaszolni a tanulast, ha valakinek nem megy olyan utemben, ahogy tervezte. :PPP Csak azt tudnam, h honnan tudtak, h kicsit lelassultam??? Ennek sehol semmi kulso jele, az itthoni kis pipalos tablazataimat ugyan ki latja? Mondjuk eszem agaban sincs szakaszolni, halasztani vagy egyebet, a kovetkezo 2 hetben a belehuzas lesz a project, 1 heti melot (saccperkb 12 ora) siman el tudok vegezni 2 nap alatt, amennyiben csinalom persze, de most 2 hetig mas dolgom nem nagyon lesz.

Gyerek ma repul nagymamazni, ofkorsz lazasan ebredt, hatmikormaskor, de 200mg nurofen utan hangosan rohog a topgiren, annyira nem beteg. Es persze h ofkorsz 1 het nonstop eso utan ma vegre sut a nap es langyimeleg van, hat persze h lovagolni sem tudom elvinni.
Nevormajnd ;)

No comments: