Friday, April 16, 2010

Az olasz tura

Ott voltunk a mult heten. Bar elobbrol kell kezdeni, mert meg mindig beteg vagyok, kis megszakitassal immar otodik hete. Igaz, mar csak kicsit kohogok es a hangom is normalis neha, talan az asztmagyogyszer segitett, amit vegul az orvoshoz elmenve kaptam. Vissza kene menni, h mi maradt a sipolasbol a tudomben, de vagyok annyira jol, h ne erdekeljen. Majd a legkozelebbi betegsegnel verem a fejem a falba, as usual. Es hat persze a gyerek is elkapta, ugy ment husvetolni a magyar nagyikhoz, mar az indulaskor lazas volt, aztan ott meg 4 napig, frankon elszorakoztak lazcsillapitassal, homeopatiaval. Ez utobbival legkozelebb nem lesz eselyuk, a gyerek elfelejtett konyvet vinni maganak az olaszokhoz es kenytelen volt az apjaet olvasni. Jellemzoen, o ki is olvasta az 5 nap alatt, az apja meg mindig a felenel sem tart, hat mire nem jo nem diszlexiasnak lenni :P. Ami megnyugtato volt az olaszoknal, h kis kivetellel az osszes ismeros beteg volt, tehat nem ereztem magam egy rohadeknak, aki megfertozi az undok bacikkal a szegeny delieket, volt nekik sajat eleg.
A digoknal hidegebb es nedvesebb volt mint itt, globolvormin rulez, tavaszi viragunk is tobb van, meg egyaltalan kellemesebb. A szokasostol elteroen most maszkaltunk is sokat, leginkabb azert, mert az olasz iskola ujraindult kb azonnal Husvet utan, tehat a sogornom nem ert ra minket patyolgatni, ergo nem oda mentunk, ahol meg o sem jart (nem sok ilyen hely van), hanem oda, ahol mi meg nem voltunk, vagy csak nem sokat, pl Gubbio es Assisi. Elcsepelt helyeknek tunhetnek, de egy csecsemonek ugye.

Aztan kozben irt a tutorom, a jobbik fej, h ugyan hol van a 6os kerdes c resze, nem tudtam megoldani, vagy csak kiesett a boritekbol? Emlekeztem ra, h megoldottam, 2 pontot ero kerdesekkel altalaban nem szoktam sokat pocsolni, de uye ott es akkor nem sokat tudtam tenni a nyomtatoban maradt lappal kapcsolatban. Az opciok egyike, h hagyom a 2 pontot veszni es megelegszem 96-tal, vagy kesve kuldom be a valaszt es bar 98%-ot kapok, de a kesob stigmajaval. Inkabb az elobbit valasztottam, 96% egy egyetemi kurzuson, ami nem is az anyanyelvem (bar lassuk be, matekbol eselyesebb vagyok ennyi pontot szerezni, mint mondjuk a romantikus angol irodalom nyelveszeti vonatkozasaival), nem rossz eredmeny. Dicsekves on ;)

Itthon azota volt a gyerek szorfozni, az 5mm-es neoprenben az utolso volt, aki kijott a vizbol, meg volt lovagolni is, eselyes, h az is tetszik neki es folytatni fogja, ami a bena derekanak csak jot fog tenni. A szorfozos oktatoja (a teljesen dilis Matt) felvetette a versenyzest, mint opciot, a gyerek 2 centit dagadt a buszkesegtol, nekem meg nincs ellenemre, h parszor kikapva kicsit helyrebillenjen az egoja, mert most alig fer a gumiruhaba tole :P.

No comments: