Thursday, October 3, 2013

Csak az olaszokkal ne kelljen

semmit kezdeni.
Megint bent jartam a Kovetsegen, megallapithattam, h meg mindig nem kepesek kulturalt kozonsegszolgalatot letrehozni. Bar a sok szekkel telerakott hatalmas varoterembe nem jutottam be es a vece tisztasagat sem volt modom ellenorizni, de az, h mar az utcan sorallas van, h az egyesevel belepteto, bazilassu femdetektoros forgoajtos szerkezet alkalmatlan 2 fo/perc sebessegnel nagyobbra es az eligazito elotti sort ket csendornek kell igazgatnia mert annyira keves a hely, nem teszi a helyet kulturaltta. A regi helyszinnel nagyobb es csicsabb (az a magyar kovetseggel szemben, egy viktorianus palotacskaban/sorhazban volt, szuk, kanyargos, osszevissza szabdalt epulet), de a szellem ugyanaz. Nehezitsd meg minel jobban az ugyfel dolgat.

De mindegy is, az eligazitasnal beljebb megint nem jutottam, az en igen komplikalt problemamat csak elozetes idopontkeres utan lehet elintezni (ertsd egy papirt ala kell irnom vki olyan elott, aki hozzafer egy pecsethez, amit ranyomhat miutan alairtam, h tenyleg en irtam al es tenyleg oelotte). Hazaerve kertem idopontot, december 5. Igen, a Mikulas elotti nap. Most oktober 3 van. Neztem repjegyet, hetfon mar ottlehetnek, alig 130 penzert (illetve Romaban, ami azert odebb van Perugiatol, de ez mellekes). Aztan felhivtam a kozjegyzot, aki szerint elintez mindent az en alairasom nelkul is, ne menjek sehova.
Hat igy.

Azert a mar lefoglalt idopontot nem torlom, meg jol johet valamire. Esetleg elintezem az utleveleinket???

Reggel volt egy autojavitos korom is, pasi meg elment az anyjaert es elhozta hozzank a hetvegere. Es most esik.

2 comments:

manner said...

Szia! IKL blogjáról keveredtem ide, megörültem Neked, hogy éltél Olaszországban, és most Angliában vagy. Meg szabad kérdezni, hogy merrefelé? Mi Yorkshire-ben vagyunk.

zsuzsi said...

Bocs, ritkan latogatom a sajat blogomat ;)
London deli resze, Surrey megye, Kenthez kozel, Croydon alatt. Cateham, mint az auto :)

Yorkshire, ott tok buli az akcentus :)