Thursday, February 14, 2013

Mensa

Azzal jott ma haza a ded, h neki MOST AZONNAL muszaj megcsinalnia egy IQ tesztet es felrobogott a szobajaba. Fel ora mulva leszokdecselt a lepcson, h egy ponttal lett kevesebbje mint Steven Hawkingnak (es tizeneggyel tobbje mint nekem...), majd megkert h fizessem ki a mensateszt otven fontos dijat. Geek :P

Most kinaiul ordibal a Rosetta stone programmal. Duplageek :)

En meg remeket foztem, kettot is. Felsaraboktam egy kinai kelt, megontoztem egy kisebb adag besamellel, amihez tojast es reszelt sajtot kevertem, tetejere is ment sajt, sutoben aggodott husz percet a legkeveressel es a felet egyulto helyemben be is faltam. Mert en meg fozni tudok, de nagyon :)
A masik etel egy paradicsomos, hagymas, kolbaszkockas (chorizos, mert engem nem szeret mar senki, h magyar kolbaszt kudjon, bruhuhu), mozzarellas tesztaszosz, a tesztat majd kifozi hozza a gyerek, ha hazajon olaszrol. En most ugysem birnek enni, o meg befalt egy par tegnaprol maradt, a valentinnapi diszkora keszult, de ott egyaltalan nem fogyott, amugy isteni sutit. A kolkek tegnap kizarolag E adalekokkal es muszinezekekkel dusan telenyomott muszart voltak hajlando fogyasztani, kolakkal es egyeb bubis lonyalakkal oblitve. Meg a mars-szeletek sem fogytak, talan mert nem voltak neonrozsaszinuek :P

No comments: