Monday, July 25, 2011

spanyol gyerek apdet

elment es Daninak nagyon hianyzik, tenyleg jol kijottek egymassal (get along like a house on fire)

es vegulis nagy gond tenyleg nem volt vele, Dani szerint a huje DS-et a szulei nem engedtek elhozni, stikaban hozta es kerte Danit h ne szoljon rola senkinek (hah, engem nem kert :P), mondjuk tenyleg tiszta Dani es hat tulkeppen tenyleg eleg jol beilleszkedett a mi nagyon nem szabalyos kirakosunkba, ez sem szazas ugye a napi 6 ora jatszassal

konkluzio, EN vagyok alkalmatlan erre, NEKEM tul nagy erofeszites az elviselese, de hat egyelore nem is szukseges, h elviseljek barkit penzert

csudaszep reggelunk van, tanulnom kene, meg keszulnom a londoni ugyvedes turara meg persze pakolnom holnapra, jajj de utalok utazni es foleg pakolni, aztan meg amikor nem utazom, akkor allandoan tervezgetem h mikor legkozelebb, nem konnyu nekem lenni :PPP

No comments: